• Ik droomde dat ik verkracht werd door mijn verzonnen buurman,,
    en ik werd toen voor een paar secondes wakker, en ik dacht toen: "Nee, niet terug naar die plek."

    Jullie engste nachtmerries??


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Uhm, zoveel maar ik weet ze niet meer.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    mijn engste nachtmerrie is compleet weird, mrjah..

    Ik droomde dat Job Cohen al mijn spullen weg gaf, en toen was ik in een keer in een café. En in dat café was een rode puppy, een roze puppy, een gele puppy en een groene puppy. En toen kwam er zo'n gast en die onthoofde de puppy's O.o. En toen kwam die gast naar mij en die hakte mijn armen af en toen werd ik wakker...


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oei :S Niet fijn om over te dromen.

    Dat er dierebare dood gaan. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    uhmmmm ik droomde een paar keer dat ik iemand voor mijn ogen zag dood gaan. en soms word ik ontvoerd if ga ik zelf dood


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Hmh,

    Dat ik met mijn ouders op vakantie was en de auto met ons erin in een ravijn donderde. ;$


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Telt het als ik droom dat een monster me achterna komt ?

    Ik werd een x Ontvoerd, Toen moest ik seks hebben met vreemden.
    Toen ontdekte ik dat m'n nu exvriendje de leider was.


    Firm believer of all that is magic

    ik heb een paar dagen geleden dat mijn crush werd doodgeschoten door de leraar...

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 16:49 ]

    Dat mijn crush doodging.


    Food.

    Dat mijn hond doodging 3:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    I've forgotten!XD


    every little thing is gonna be alright.

    Dat de bus, waar mijn broer de volgende dag in zou gaan, om zou kiepen op de weg en hij het niet overleefde.
    Dus de volgende dag was ik een beetje zenuwachtig x]

    dat er een soort awardshow was op school, en de genomineerden, waaronder ik, mijn crush/beste vriend en een van me beste vriendinnen, moesten buiten wachten. maar het regende, dus scholen we onder een extreem lage tafel (op een of andere manier pasten we daar in), en toen kroop me bff op zijn schoot en kuste zij hem, eerst twijfelde hij, en toen ging hij erop in. en ik begon mijn zin van 'ah, profi-' maar toen kon ik het niet houden en liep ik huilend weg xd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.