• De stelling van vandaag luidt:
    Een enig kind wordt meer verwend door de ouders.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jacker schreef:
    Eens, maar dat ligt ook af aan de ouders.


    -

    Eens, de ouders hebben nou eenmaal meer te besteden dan als ze 3 kinderen hebben.
    Ookal vinden kinderen die enigstkind zijn dit nooit.


    Your make-up is terrible

    StJimmy zei
    Eens,elk enigskind dat ik kent is verwend


    blijf van mijn koekie af,Danie! :D

    Bollocks schreef:
    Over het algemeen wel, ja.


    effort never betrays you

    Over het algemeen wel, dus eens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mee eens, ik moet alles delen T_T


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Oké ik wordt eventjes heel boos omdat iedreen eens neer kalkt. Kijk eens naar kinderen van gescheiden ouders die worden verwent. Ik ben zelf enig kind. Je krijgt misschien wel iets meer maar er wordt ook veel meer van je verwacht dan dat je zou denken. Want je ouder hebben geen ander kind om trots op te kunnen zijn. Dus wordt je gepushed om alles goed te doen. Als je iets iets minder doet dan heb je meteen de poppen aan het dansen. Ik haal ook gewoon mijn kleding bij de h&m Wtf fuck replay en diesel. Ik steel ook die fiets van mijn vader omdat mijn fiets stuk is. Kan wel om een nieuwe gaan zeuren maar ik krijg hem toch niet voor die paar maanden.
    Dus ONEENS.

    Trouwens, enig kinderen mogen minder snel dingen dan mensen met broers of zussen. Ben 17 en als ik uit wil, heb ik toestemming nodig. Een vriendin van mij zegt alleen dat ze gaat en komt vervolgens om 3 uur thuis en der ouders worden niet boos. Als ik het flik kom ik het huis niet meer in. Dus zo als al een paar andere zeggen het is een dik cliché.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 14:16 ]


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik ben enig kind en ik kan beamen dat die stelling klopt (toch in mijn geval)


    Life is full of choices and trying

    Brunhilde schreef:
    Over het algemeen wel, maar vaak is dat niet bewust vanuit ouders. Ze willen gewoon het beste voor hun kind, en als ze maar een kind hebben hoeven ze dat geld wat ze daarvoor hebben niet uit te geven aan drie kinderen natuurlijk. Wat er vaak voor zorgt dat een enigskind dus veel krijgt en vaak verwend wordt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Agree, geen zin om een hele rij argumenten voor en tegen neer te flikkeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    SaulHudson schreef:
    Oké ik wordt eventjes heel boos omdat iedreen eens neer kalkt. Kijk eens naar kinderen van gescheiden ouders die worden verwent. Ik ben zelf enig kind. Je krijgt misschien wel iets meer maar er wordt ook veel meer van je verwacht dan dat je zou denken. Want je ouder hebben geen ander kind om trots op te kunnen zijn. Dus wordt je gepushed om alles goed te doen. Als je iets iets minder doet dan heb je meteen de poppen aan het dansen. Ik haal ook gewoon mijn kleding bij de h&m Wtf fuck replay en diesel. Ik steel ook die fiets van mijn vader omdat mijn fiets stuk is. Kan wel om een nieuwe gaan zeuren maar ik krijg hem toch niet voor die paar maanden.
    Dus ONEENS.

    Trouwens, enig kinderen mogen minder snel dingen dan mensen met broers of zussen. Ben 17 en als ik uit wil, heb ik toestemming nodig. Een vriendin van mij zegt alleen dat ze gaat en komt vervolgens om 3 uur thuis en der ouders worden niet boos. Als ik het flik kom ik het huis niet meer in. Dus zo als al een paar andere zeggen het is een dik cliché.
    Het ligt er ook aan wat voor een soort ouders je hebt, niet aan het feit dat je enig kind bent. Je hebt inderdaad een punt.


    Life is hard and then we die

    GD schreef:
    Niet echt verwend, maar ze hebben gewoon meer te besteden aan dat kind.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat ligt aan de ouders, maar in de meeste gevallen wel ja.


    Me so good.

    Eens! Maar ja of je daar nou zo gelukkig van word...

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 16:08 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ligt eraan. Als ze geld genoeg hebben dan vast wel. Maar lang niet bij iedereen is dat zo [;


    Sometimes it's best not to care.