• Swans Shouldn't Be Famous

    Wanneer Alyson Bright doorbreekt met haar rol in het Zwanenmeer stijgt alles haar een beetje hoog. De vrienden waarmee ze vroeger nog zo bevriend mij was zijn op haar aardbol verdwenen en alleen de meest rijke en hooggewaardeerde mensen zijn nog goed voor haar. Nergens is de Alyson van vroeger meer te bekennen, de Alyson die danste voor haar plezier is weg.

    Tot op een dag haar moeder er genoeg van heeft en ze haar naar een speciaal kamp stuurt voor mensen met sterallures. Met tegenzin komt Alyson daar aan en ontmoet vele meisjes en jongens van haar leeftijd die het ook zo hoog in hun bol hebben, zo ook One Direction de popsensatie van het laatste jaar. Weet Alyson het te overleven en zijn de jongens van One Direction echt zo arrogant zoals de roddelblaadjes zeggen?


    Dit keer een One Direction verhaal dus, (: Hiervoor heb ik ook een aantal personages nodig en ik zou het héel erg fijn vinden als jullie me kunnen helpen. Het verhaal gaat trouwens meer over het leven van Alyson, dus kan ook worden gelezen als je geen 1D fan bent. (:

    Nodig
    # Schijnheilige vriendin Alyson
    # Toekomstige vriendin Niall Horan, van het kamp > Dumbledore
    # Vriendin Zayn Malik óf Liam Payne óf Louis Tomlinson > TOMLINSON, iCall
    # 3 Vriendinnen van Alyson, van het kamp > hedyx, GeniusFerb
    # 3 Vijanden, van het kamp > Dumbledore, hedyx, TOMLINSON
    # Overig, verzin hier zelf iets leuks. (: > Rocket, Dumbledore, Dragonette

    Niet alleen meisjes, óok jongens! Alyson is 17 jaar oud.

    Invullen
    Voornaam:
    Achternaam:
    Roepnaam:
    Leeftijd: Tussen de 15 - 20. Vul ook geboortedatum in!

    Nationaliteit:
    Rede deelname kamp:
    Karakter:
    Uiterlijk: Neem een foto van een beroemd persoon en vermeld wíe het is, zo kan ik meerdere foto's gebruiken!
    Familie:
    Overig: Vul hier alles in wat jíj nog belangrijk vind zoals: crush, favoriete sport, hobby's, beroep, enzovoort.

    Ik kies niet de eerste, maar gewoon de beste, wees origineel!
    Bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mag ik vriendin Zayn ?


    1.25

    Dragonette schreef:
    Mag ik vriendin Zayn ?


    Natuuurlijk, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Toekomstige vriendin Niall Horan, please! :9~
    Voornaam: Mort
    Achternaam: Diarté
    Roepnaam: Mort wordt simpelweg Mort genoemd. Dit klinkt alsof ze geen bijnaam heeft, maar die heeft ze heus wel. Sommigen vinden het juist grappig om haar vermoord te noemen, of iets in die dergelijke richting. Maar dat zijn meestal de mensen die niet zo op haar gesteld zijn.
    Leeftijd: Mort is vijftien jaar. Op 8 juni wordt ze zestien, dus hoeft ze nog maar twee maandjes te wachten. Haar geboortedatum is 08-06-1995, om 07:10 's ochtends.
    Nationaliteit: Mort is een halfbloedje. Haar vader is een Joodse uit Engeland, London. Haar moeder komt uit Boekarest, de hoofdstad van Roemenië.
    Rede deelname kamp: Mort is al sinds haar zevende bezig met kunstschaatsen. Ze is ondertussen op een hoog niveau aan het schaatsen, ze traint normaal elke dag en elke maand schaatst ze een wedstrijd. Ze komt elke keer weer terug met de eerste prijs, maar ze moet zichzelf blijven overtreffen van zichzelf. Zo wordt ze gemeen tegen haar coach, haar ouders die haar niet genoeg steunen en haar schaatsen zijn nooit genoeg. Ze vindt zichzelf de beste, zolang ze zichzelf maar weer te overtreffen.
    Karakter: Mort is het kleine, arrogante en snauwerige meisje - als ze haar zin niet krijgt. Wanneer je haar tevreden stelt, is het een heerlijk meisje in omgang. Ze maakt veel grapjes, ze is behulpzaam en ontzettend slim. Ze is een ontzettende doorzetter, vooral als je kijkt naar haar schaatspresaties. Toch is Mort niet snel tevreden en moeten mensen aan al haar eisen voldoen. Ze kan vaak sarcastisch en oneerlijk over komen, terwijl ze dat niet eens zo bedoeld. Ze wil zichzelf ook echt verbeteren, maar vaak valt ze terug in haar oude rol.
    Uiterlijk:


    Mort is een van die meisjes dat niet super knap is, maar wel iets in haar uiterlijk heeft. Zo heeft ze twee grote opvallende bruine ogen die men aan kan kijken met een hatelijke/dodelijke blik of een super schattige blik die niet te vermijten is. Ze heeft een ietwat grotere neus, maar ze zit er niet echt mee. Soms wordt ze er mee gepest. Het doet haar eigenlijk niet zo veel. Zo is niemand perfect, volgens haar. Ze heeft lange bruine haren die vrijwel altijd mooi met slag vallen en altijd goed zitten. Zelfs door een regenbui, vallen ze nog zoals het hoort. Ze is een klein meisje van ongeveer 1.55 M lang. Zo krijgt ze de term 'kleintje' vaak naar zich toe geworpen, iets wat haar net meer raakt. Ze draagt buiten haar schooluniform vaak nette kleding, veel jurkjes en rokjes.
    Familie: Mort's vader, Arie Diarté, is 37 jaar oud en komt uit een Joods gezin. Zo is hij ook streng gelovig en zorgt hij er voor dat de kinderen dit geloof later ook overdragen aan hun kinderen. Hij is getrouwd met Lucy Core, de 39 jarige moeder van de kinderen. Mort's broer, Mitchell, gaat zelf ook naar het kamp. Hij heeft problemen met zijn voetbalprestaties.
    Overig: Mort vindt Niall zo'n leuk, heerlijk ventje. Ze kan dagen naar hem kijken, luisteren. Meer komt, moet gaan trainen! (:

    Moet ik Mitchell ook uitwerken, als vriend? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    [...]
    Moet ik Mitchell ook uitwerken, als vriend? (:


    Ik vind het prima, hij mag ook overig zijn als je wilt. (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 18:11 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    #Vriendin Louis Tomlinson
    Invullen:
    Voornaam:
    Jasmine

    Achternaam:
    Conrad

    Roepnaam:
    Jasmine of Jas, spreek je uit als Jes.

    Leeftijd:
    Tussen de 15 - 20. Vul ook geboortedatum in! 17 jaar/03-17-1994

    Nationaliteit:
    Engeland/Manchester

    Rede deelname kamp:
    Jasmine is een arrogante zangeres, haar ouders stuurden haar naar dit kamp om haar weer haar oude ik te laten worden. Maar Jasmine lijkt niet zo heel arrogant meer te zijn, ze heeft er vrienden gevonden en is al weer een beetje haar oude ik.

    Karakter:
    Arrogant, spontaan, sociaal, gevoel voor humor, koppig, nieuwsgierig, behulpzaam.

    Uiterlijk:
    Neem een foto van een beroemd persoon en vermeld wíe het is, zo kan ik meerdere foto's gebruiken!

    Dit is Lexi Ainsworth ze speelde een rol in Wildchild. Jasmine heeft lange donkerbruine haren die tot haar schouders komen. Ze heeft een mooie egale, getinte huid met donkerbruine ogen, haar lippen zijn vol en worden af en toe bedekt met lichtroze lipgloss. In de zomer heeft ze meestal sproetjes rond haar neus. Ze is 1.68 meter lang, en heeft een slang lichaam.
    Familie: Ze heeft een vader en moeder die beiden 46 jaar oud zijn, ze heten Marco en Julliët. Ze zijn erg rijke mensen door de carrière van hun dochter, wat dus mis liep omdat ze te arrogant overkwam op de paparazzi en haar fans. Haar ouders zijn ook erg streng, ook omdat ze enigs kind is. Daarom stuurde ze Jasmine naar dit kamp toe om haar weer haar oude ik te laten worden en voelen.

    Overig:
    Jasmine heeft een grote crush op Louis Tomlinson, ze probeert hem te laten zien dat ze niet zo arrogant is als blijkt. Maar Louis heeft zo ook zijn eigen leven, en Jasmine hoopt elke dag wel dat hij eindelijk is een keer naar haar gaat luisteren. Haar favoriete sport is korfbal, dit doet ze al sinds dat ze 10 jaar oud was, en is er ook behoorlijk goed in. Haar hobby’s zijn voornamelijk korfballen en zingen. Maar ook houdt ze ervan om met haar vrienden rond te hangen, en om soms kattenkwaad uit te halen met sommige “vijanden” van haar. Jasmine is dus een beroemde zangeres, maar men denkt dat ze te arrogant is en nu hebben de fans van Jasmine al een tijd niets meer van hun idool gehoord.

    Ik zou het fijn vinden als je laat weten of ik de rol heb ja of nee, alvast bedankt! (':

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 18:40 ]


    They were never in fact homeless

    Ik vul een jongen in!
    Alleen kan het morgen ook nog, want ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oke, ik ga nu invullen (:


    1.25

    De link naar het verhaal!

    Rollen zijn nog steeds méer dan welkom


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mag ik op mijn andere account? -TOMLINSON- Vriendin Louis invullen ? ;D


    The best things in life aren't things.

    Oh, ik zie net dat iemand Louis al heeft. Ik zal Liam wel invullen dan..


    all I want is the taste that your lips allow

    Toekomstige vriendin Zayn... BOOM
    Voornaam:Farrah
    Achternaam:Marwa
    Roepnaam:Eigenlijk heeft ze er geen, Farrah heeft zelfs een hekel aan bijnamen. Enkel en alleen haar kleine broertje (1.5j) geeft haar een bijnaam, namelijk Fay. De reden? Hij kan gewoon haar naam niet uitspreken.
    Leeftijd:16 jaar, ze wordt 17 op 18 mei(1994).
    Nationaliteit:Haar beide ouders zijn Algerijns, maar ze is geboren in Zwitserland. Daarom spreekt ze ook 4 talen: Arabisch, Engels, Frans en Zwitsers/Duits.
    Rede deelname kamp: Farrah speelt al sinds haar vijfde voetbal. Haar familie en vrienden zagen dat het een talentje was. Maar op haar dertiende zat ze in een team met een racistische trainen en daardoor werd ze niet zovaak opgesteld en vaak uitgescholden. Ze gaf het voetbal op, en zweerde dat ze nooit meer zou gaan voetballen. Farrah bleef voetbal kijken, maar als ze haar vroegen om mee te doen, weigerde ze. Ook heeft ze steeds commentaar op haar jongere broer, die voetbal speelt. Haar ouders vonden dat het genoeg is geweest en nu word ze door hen gedwongen om naar dit kamp te gaan, als straf. Als ze het toch allemaal beter wist, waarom deed ze het dan niet zelf?
    Karakter:Farrah is een vrolijke en spontane meid. Ze is heel vrijgevige en kan zich soms echt laten meeslepen in wedstrijdjes. Ze heeft een heel aparte mening en kropt nooit iets op, ze gaat het juist rond vertellen. Ze is soms een beetje bazig en als ze aan het woord is moet iedereen zwijgen en luisteren. Farrah kan soms echt VET droog zijn, maar haal nooit een grap met haar uit of je krijgt het dubbel en dik terug. Farrah trekt zich niks aan van wat andere mensen denken van haar en doet waarin ze zin heeft, al is er wel een grens en dat begrijpt ze ook. Owh, ze heeft een ochtendhumeur.
    Uiterlijk: Victoria Justice


    Farrah heeft lange donkerbruine/zwarte haren die altijd vrolijk over haar schouders liggen. Ook heeft ze twee prachtige donkerbruine ogen met een kleine twinkeling. Ze heeft een bruin getinte huid en ze is ook nog eens lang en slank gebouwd. Farrah heeft mooie lichtroze lippen en witte tanden.
    Familie: Farrah heeft twee broers(Seud 1.5 én Hashim 11 jaar oud) en een zus(Jenah 14). Haar ouders (Zaynab én Mustafa) zijn beide Moslim en zij zelf dus ook. Ze is best trots op haar godsdienst en roots. Haar ouders hechten veel belang aan de toekomst van hun kinderen, omdat ze die van hen verknoeid hebben.
    Overig: Ze heeft al een tijdje een crush op Zayn Malik, Farrah
    vindt hem geweldig zingen én hij ziet er nog eens leuk uit ook.
    Haar favo sport is natuurlijk voetbal, ze houdt ervan om naar voetbalwedstrijden te gaan kijken. Haar favo teams zijn: Arsenal Fc, Manchester United én Real Madrid. Niet enkel voor de hotte voetballers. (;
    Ze leest vaak Harry Potter boeken en leert zichzelf gitaar spelen. Later wil ze een werelberoemd boek schrijven, naar arme landen trekken en daar mensen helpen, een kind adopteren én tenslotte haar prins op het witte paard vinden.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 17:34 ]


    1.25

    TOMLINSON schreef:
    Oh, ik zie net dat iemand Louis al heeft. Ik zal Liam wel invullen dan..


    Ik kies de beste uit, (: Je mag dus gewoon de vriendin voor Louis invullen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vriendin Louis, of als je me niet kiest voor Louis, mag je me voor Liam kiezen, haha :9~

    Voornaam: Candice
    Achternaam: Ljublijankic
    Roepnaam: Can, Candy.
    Leeftijd: 17 23-10-1994

    Nationaliteit: Sloveens.
    Rede deelname kamp: Candice is een echt feestbeest, haar ouders hebben haar derheen gestuurd omdat ze elke ochtend opstond met een kater van hier tot in Tokio, ze elk weekend met een andere jongen in bed belandde en haar studies begonnen er onder te lijden.
    Karakter: Candice heeft een hele grote mond, maar langs de andere kant is Candice ook een hele lieve meid. Candice is een echt feestbeest, maar ze kan ook heel nuchter na denken over alle dingen. Ze weet wat ze wil en zal kost wat kost er komen. Als Candice stress heeft laat je haar beter met rust, dan kan ze heel het huis opstelten zetten door haar grote mond en grove opmerkingen, maar die meent ze dan meestal niet. Candice is een echte dromer, in een gesprek zal het soms lijken dat ze niet luisterd, maar dan heeft ze langs de andere kant heeft ze elk woord gehoord dat je had gezegd. Ze is ook een heel gevoelig iemand, ze gaat redelijk rap gekwetst zijn door dingen, maar ze zal het nooit tonen. Je zal alleen een pokerface zien, want Candice wilt niet gevoelig overkomen.
    Uiterlijk:Pixie lott.


    Candice heeft prachtige, goud blonde lokken die meestal nonchalant over haar schouders vallen of zoals op de foto ergens een nonchalante vlecht in, maar soms doet ze ook de moeite om ze mooi te stijlen of op te steken. Ze is een heel klein iemand, maar ze kan altijd haar mannetje staan. Haar ogen zijn mooi, chocolade bruin en ze draagt niet altijd make-up. Soms is te lui en loopt ze make-up loos door de straten van make-up dfraagt ze echt alles, van een baggejeans met sneakers tot een sexy kleedje en torenhoge hakken.
    Familie: Candice is van een heel rijke afkomst. Haar vader is één van de bekendste architecten van Slovenië en haar moeder is een oud, onbekend topmodel. Ze heeft een klein broertje van 14 waarmee ze vaak discussie’s heeft, ze heeft ook een oudere zus, maar daar heeft ze amper een band omdat haar zus samen is met een of andere drugsdealer van de achterbuurten van Slovenië, daardoor hebben ze haar zo zeg maar “weg geband.”
    Overig: Candice heeft een grote zwak voor John Mayer en zijn muziek. Zijn muziek maakt haar volledig rustig en bovendien vind ze zijn looks geweldig. Ze is helemaal weg van zijn nonchalante haar en zijn mysterieuze blik. Candice is een geweldige jazzdanseres bovendien. Ze studeerde aan de Koninklijke Balletschool van Slovenië


    Hij is echt slecht ;x

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 19:51 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb een paar foutjes gemaakt, maar nu zit ik op de ps3 & kan het niet aanpassen. Ik doe het morgen wel. & wil je me laten weten of ik de rol heb? (:


    1.25

    Voornaam: Joana
    Achternaam: Nito
    Roepnaam:Jo, Joan, Jonie
    Leeftijd: 17 jaar

    Nationaliteit: Engels
    Rede deelname kamp: Joana is al sinds jongs af aan een kindster, iedereen kent haat van verschillende grote rollen en iedereen is gek op haar. Voor de camera heeft ze het lief lachende koppie en is ze het jonge meisje die iedereen aanbid. Maar wanneer ze thuis is, kan ze nogal verwend zijn en haalt ze de gekste dingen in haar hoofd. Nu is zij dan ook de gene die het meeste verdient bij hun thuis en denkt ze dat ze behoorlijk veel kan maken. Dus niet. Haar ouders hadden haar al jaren gewaarschuwd maar iedere keer leek het weer goed te komen. Deze keer was het toch de druppel, Joana moet naar dat kamp.
    Karakter: Joana heeft verschillende kanten. Voor de camera is ze dat lieve meisje, die nooit van het pad zou raken en het meisje waar iedereen dol op is. Maar wanneer ze thuis is kan ze zich als een bitch voor doen. Toch heeft Joana ook echt haar goede kanten, ze kan ontzettend goed naar iemand luisteren, zal nooit maar dan ook nooit een geheim door vertellen en is super goed in een pep-talk geven.
    Uiterlijk:

    (cher lloyd)
    Familie: Haar jongere broertje (15) en zusje (11) zijn haar alles. Niemand komt aan hun. Ook is ze gek op haar moeder. Maar de bonje is er altijd dankzij haar vader en oudere zus van 23. Dankzij hun is Joana eigenlijk zo ontzettend arrogant en is ze niet te genieten wanneer ze thuis is.
    Overig: Joana is sinds kleins af aan een actrice, die in verschillende films grote rollen heeft gespeeld. Nooit heeft ze echt interesse gehad in One Direction maar wanneer ze hun op het camp ontmoet, kan ze het verrassend genoeg ontzettend goed met Zain Malik vinden.


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.