• Iedreen heeft van die rare gewoontes, zoals de wc bril afvegen voor je gaat zitten, eerst alle tv-zenders afgaan voordat je een programma uitkiest,... enz

    Nu wil ik weten wat jou raarste gewoonte is? :D


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ik doe mijn gordijnen altijd zo goed mogelijk dicht en check 100 keer mijn wekker


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eh, steeds meer ga ik de ingrediënten van een product lezen o.O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    uhmm.. Woef zeggen als mensen tegen me zeggen "Kom, ik laat je even uit" (als ik wegga)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    GD schreef:
    Ik doe mijn gordijnen altijd zo goed mogelijk dicht en check 100 keer mijn wekker


    Dat duid op het feit dat je zekerheid wilt voor een goede nachtrust. Zo vreemd is dat niet?!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *denkt heel diep na*
    heb er eigenlijk geen


    It's going to be difficult, but not impossible.

    teveel om op te noemen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 19:28 ]


    <3

    Eerst alle tv zenders af gaan en dan er 1 uit kiezen. En elke avond en morgend niezen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    iloveminke schreef:
    uhmm.. Woef zeggen als mensen tegen me zeggen "Kom, ik laat je even uit" (als ik wegga)


    Haha, die is goed :p


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Mijn vrienden worden er echt gek van
    Als ik een koekje of een boterham eet, scheur ik er eerst een stukje af voordat ik het in mijn mond steek.
    Dan veeg ik mijn vingers af aan elkaar zodat de kruimels weg zijn en dan scheur ik opnieuw iets af.
    Zo tot alles op is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Dat duid op het feit dat je zekerheid wilt voor een goede nachtrust. Zo vreemd is dat niet?!
    Dat eerste of het tweede? :'D
    Want dat eerste komt door iets anders wat niet zo fijn is


    Today will be Girl's Day party with you~

    Altijd als mensen me vragen wat mijn hobby's zijn begin ik het nummer Sing uit de musical A Chrorus Line zingen... -.-' (een vriendin van me die wel kan zingen vult me aan)
    En mensen vragen me de laatste tijd best wel vaak wat mijn hobby's zijn (zegmaar, ons Duits hoofdstuk gaat over hobby's xd)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Muziek opzetten als ik leer en de muziek afzetten als ik op de pc ga.
    Als ik de pc opstart eerst msn dan facebook en dan mijn mailbox openen.
    Maar volgens mij is dit niet zoo raar,de rest weet ik momenteel niet.

    OffTheRecord schreef:
    Mijn vrienden worden er echt gek van
    Als ik een koekje of een boterham eet, scheur ik er eerst een stukje af voordat ik het in mijn mond steek.
    Dan veeg ik mijn vingers af aan elkaar zodat de kruimels weg zijn en dan scheur ik opnieuw iets af.
    Zo tot alles op is.


    Haha, da doe ik met een boterham ook :p
    en indd vrienden vinden dat een vervelende gewoonte :p


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    100X me wekker chekkenxD
    100X de site bekijken als ik uitval heb-.-


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    ik tel altijd mee met de seconde wijzer en doe mijn ogen dicht als hij bij 6 is ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.