• Wat vinden jullie van jullie klas ?
    (krul)
    Ik vind hem best wel leuk, er is een leuke sfeer. (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    wij hebben een toffe klas , altijd fun , altijd reden om te lachen ;D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Klotezooi bij elkaar geraapte troep


    Today will be Girl's Day party with you~

    Franco schreef:
    Heel leuk en gezellig :3
    Er zitten wel twee persoontjes in die ik niet mag, maar dat is altijd wel zo, en ik heb niet heel veel last van ze.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nice, ik heb maar twee hele irritante mensen in mijn klas, voor het eerts in 12 jaar (:


    Destroy what destroys you.

    Wel leuk, geen dushi's wel mooiboys maar die zijn wel heel lief dus voor mij kan het ermee door 8D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Like it :)
    Enkel meisjes bij mij


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    awesome.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb dit jaar de beste klas die ik ooit gehad heb ^^ Ik ga echt spijt hebben dat het jaar gedaan gaat zijn, dat gevoel had ik vorig jaar ook. Want ik was zeker dat onze klas gesplitst ging worden (De helft deed economie en de andere helft Latijn (ja een gemengde klas)) En dat gevoel heb ik nu terug (Nog steeds de helft economie maar nu de helft wetenschappen erbij). Maar serieus, ik heb echt de beste klas ooit, ookal vinden veel leerkrachten van niet ^^


    Live life limitless.

    Ik heb een druke, gezellig irritante leuke klas.
    Ik ben er wel blij mee alleen de leraren kunnen onze klas niet aanXD


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Je zou het niet willen weten hoe het bij mij in de klas is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Onze klas is echt heel erg gezellig, iedereen gaat met elkaar om op een goede manier en meestal is het best druk. (:

    Ze hebben de klas ook nog gehergroepeerd, maar dat leek niet echt te werken sinds ze er maar 5 hadden overgeplaatst en 5 andere in ruil daarvoor terug, die even druk waren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vergeleken met mijn vorige klas mag ik niet klagen, maar toch doe ik het. Ik word schijtziek van al dat schijnheilige gedrag en zo :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    -

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 21:19 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Echt fantastisch gewoon ál me beste vriendinnen, al me beste vrienden. ghehe, <3


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik ben er best wel blij mee, als ik eerlijk mag zijn :'D Eindelijk een klas die om mijn stomme grappen lacht :')


    Olive