• Kijk ik haat dus mensen die pedo zijn, mijn gymleraar zit constant aan me, kennen jullie ook van dit soort personen? (:


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Ga naar de directie ofzoiets klagen, want in deze tijden gebeuren er zoveel dingen omdat mensen hun mond niet open doen terwijl die dingen te voorkomen waren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    nope, gelukkig niet ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kun je dat niet melden?
    En bij ons gaan er natuurlijk geruchten rond over een heleboel leerkrachten, maar ik heb nog nooit een bewijs gezien dat het écht zo is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    nope ja me moeder nee niet doordenken XD mijn mioeder moet echt aan overal en iedereen zitten XD


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Maar, kijk, ik mag hem wel ofzo, maar het is raar.. ik bedoel hij zit echt aan me -.- en dan niet gelijk onder alles ofzo :P maar hij ja, moeilijk uit te leggen, het is nog nét geen aanranden..


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Tandarts :x


    Olive

    Gagalicious schreef:
    Maar, kijk, ik mag hem wel ofzo, maar het is raar.. ik bedoel hij zit echt aan me -.- en dan niet gelijk onder alles ofzo :P maar hij ja, moeilijk uit te leggen, het is nog nét geen aanranden..


    X) omg ik snap wat je bedoelt :P


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ja, ik ken hem :D
    Hij zit altijd aan jou !!!


    -

    ga gaan klagen. nee echt, straks doet hij iets waar je spijt van gaat hebben dat je niet eerder bent gaan klagen. Dôh.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    (voor zover het echt serieus is) moet je dat gewoon melden bij de directie. Iemand mag je nooit op wat voor manier dan ook ongemakkelijk laten voelen op jou school. Sowieso niet op die manier en al helemaal niet als docent.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke, maar wat als de directie hier op deze school geen hol uitvoert? -.- nee dat is echt..


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Gagalicious schreef:
    Maar, kijk, ik mag hem wel ofzo, maar het is raar.. ik bedoel hij zit echt aan me -.- en dan niet gelijk onder alles ofzo :P maar hij ja, moeilijk uit te leggen, het is nog nét geen aanranden..


    Ja oké, maar daar begint het waarschijnlijk mee. Hij denkt toch van 'Zij mag me, dus kan ik doen wat ik wil.'
    En nu houdt hij het misschien nog een beetje proper, maar dat zou wel eens kunnen veranderen, net omdat jij hem vertrouwt.
    Ik zou er toch wat aan doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ga naar de directie ofzoiets klagen, want in deze tijden gebeuren er zoveel dingen omdat mensen hun mond niet open doen terwijl die dingen te voorkomen waren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik bedoel er zijn hier ook zoveel gaan klagen over een docent, en dan moeten 'wij ons aan passen' want dan 'doen wij iets niet goed'


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Zo is onze school..
    PS.: Hij is echt pedo!!


    -