• Mijn hoofd gaat ontploffen =A= Het zit helemaal vol met weetjes en onweetjes en personages en verhalen. En met 4.5 persoonlijkheden is het al redelijk vol (en dan heb ik nog het geluk dat ze nogal lui zijn en dus meestal slapen, maar alsnog! niet serieus nemen btw) Dan zitten mijn roleplay muses er nog en die hebben zojuist allemaal besloten dat ze aandacht nodig hebben en zitten dus allemaal te zeuren. En om je even een blik erop te geven: Lilith is me op dit moment aan het bedreigen en als ik haar schop hakt ze mijn been of een ander ledemaat ervan af. Ze is eng >: En Hideyoshi die verandert dan in een puppy en zit dan met zijn pootjes aan tralies vastgeklampt zielig naar me zitten kijken en janken. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er opeens een hek is en er ergens in mijn hoofd ook een heks aan het rondwandelen is en trap probeert te lopen maar dan telkens haar jurk scheurt die Virgilia dan moet gaan maken en dan op haar beurt weer chagrijnig wordt en met een theeservies gaat gooien. (ja precies, naar mij ja) En niet alleen dat, maar er lopen ook nog eens minstens 3 verschillende verhaallijnen door mijn hoofd en dan in drie talen door elkaar heen, daar moet dan ook nog proefwerkstof bij (deze week pw duits, geschiedenis, engels en biologie >.> ) en dan wordt er ook nog van me verwacht dat ik normaal met mensen kan communiceren. Ik vind het heel erg knap dat ik nog niet ontploft ben of continue mijn hoofd op mijn bureau het sla.
    Zo, dat moest ik even kwijt~! ^^ Het lucht echt al een stuk op. :3


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.