• Kijk ik haat dus mensen die pedo zijn, mijn gymleraar zit constant aan me, kennen jullie ook van dit soort personen? (:


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Gagalicious schreef:
    Ik bedoel er zijn hier ook zoveel gaan klagen over een docent, en dan moeten 'wij ons aan passen' want dan 'doen wij iets niet goed'
    Nee heb je Ja kan je krijgen. Gewoon doen (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar dan voel ik me schuldig omdat ie zn baan kwijt is ofzo


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Gagalicious schreef:
    Maar dan voel ik me schuldig omdat ie zn baan kwijt is ofzo

    Dat is dan zijn eigen schuld.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gagalicious schreef:
    Maar dan voel ik me schuldig omdat ie zn baan kwijt is ofzo
    Dat is zijn probleem. Maar voordat je gelijk met de vinger gaat wijzen kun je misschien ook aan hem zelf duidelijk maken dat je het gwoon neit fijn vindt. Want zolang hij dat niet weet, ook al is het verkeerd wat hij doet en is dat geen echt excuus, ziet hij de ernst van de situatie ook niet in denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gagalicious schreef:
    Maar dan voel ik me schuldig omdat ie zn baan kwijt is ofzo


    Wil je liever aangerand worden?
    Er zijn genoeg jobs, en daarbij is het dan zijn eigen schuld. Hij moet maar geen leerlingen bepotelen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Wil je liever aangerand worden?
    Er zijn genoeg jobs, en daarbij is het dan zijn eigen schuld. Hij moet maar geen leerlingen bepotelen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wij hebben we zo'n docent die z'n hand op je schouder legt en zo. Maar hij heeft het zelf niet eens door, het is een beetje een vreemde vent.


    Fuck the world, I don't care.

    Het is ook niet zo dat ik bang voor hem ben, maar het is gewoon soms echt vreemd.. Ik bedoel hij gaat me lopen knuffelen en schat noemen -.-


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Creepy! o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Morgen weer gym.. -.-


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Ik zou het tegen hem zelf zeggen.
    Maar ik ken geen mensen, oh jawel,maar ik heb er geen les van.

    Een van de concierges op mijn school, blijkt. Ik ken hem gelukkig niet D:


    Destroy what destroys you.

    SinCity schreef:
    nope, gelukkig niet ;D


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    een tekenleraar. ik heb geen les van hem gehad maar een vriendin wel. als je tekeningen moest inleveren krijg je punt en hoe meer inkijk hoe hoger je cijfer:O hij zat ook per ongeluk niet dus aan je borsten en je lijf. haah hij is geschorst geweest net als leerlignen. ik mag die mensen ook niet:S:8


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noh.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.