• Wat is jou favo horror film?
    De mijne: Silent hill!


    Forever.

    Scream.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Tendrement schreef:
    (...)
    Whaah ik heb een stuk van die film gezien en sinds ding liggen mijn hersens in de knoop!
    Haha, maar ik moet hem nog eens helemaal kijken..


    Triangle heb ik geloof ik ook gezien ;D



    Jaaa! Je móet hem zien!
    Echt, dat einde ... Ik ga niks verklappen, maar het is geweldig! :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Memento is zo awesome! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sadistic schreef:
    (...)


    Jaaa! Je móet hem zien!
    Echt, dat einde ... Ik ga niks verklappen, maar het is geweldig! :3


    Mijn vriendin raadde hem ook al aan :Y)
    Ik raad jou triangle aan, echt een mindbreaker (:
    Echt genius =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Case 39, The Ring.


    "Don't look back, you're not going that way."

    SoulEater schreef:
    Ik niet, zag laatst begin van scream 3 en ik werd er zo ontzettend melig van.
    Het was al laat en zat nog alleen met pa beneden, rest was al naar bed..
    En ik werd er hyper van xD Ik kreeg de slappe lach én een chagerijnige pa.

    Maar ik vond die film nogal slecht dus :'D Wat ik er van gezien heb ten minste.

    Je moet de hele trilogie kijken, dan is ie nog best wel leuk hoor ;D


    Forever.

    Ik ben niet echt voor horror films =)


    Stop wishing, Start doing..

    SoulEater schreef:
    (...)

    Mijn vriendin raadde hem ook al aan :Y)
    Ik raad jou triangle aan, echt een mindbreaker (:
    Echt genius =D


    Ik zal zo eens kijken als ik thuis ben. Nu niet echt een optie om m'n geluid aan te zetten. :'D
    Maar als je hem nog niet gezien hebt, zeker een dikke aanrader inderdaad!
    That movie is one of my frkn favorites of all time!

    En als we het dan toch over mindfucks hebben; Inception, die is ook goed! Ook van Leonardo. (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 20:02 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, jij hebt een silent hill obsessie ofzo(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Jaaa! Je móet hem zien!
    Echt, dat einde ... Ik ga niks verklappen, maar het is geweldig! :3

    Ik geloof dat hij bij mijn zus ligt en daar ga ik zaterdag naar toe dus dan zal ik het kastje wel eens doorzoeken!

    Maar Silent Hill is eigenlijk ook een behoorlijke mindbreaker. Vooral het einde.. Haha (: Obsessie voor Silent Hill


    Forever.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik zal zo eens kijken als ik thuis ben. Nu niet echt een optie om m'n geluid aan te zetten. :'D
    Maar als je hem nog niet gezien hebt, zeker een dikke aanrader inderdaad!
    That movie is one of my frkn favorites of all time!

    En als we het dan toch over mindfucks hebben, Inception, die is ook goed! Ook van Leonardo. (:


    Haha, zal eens kijken of hij op filmnet komt deze maand (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pyro schreef:
    Haha, jij hebt een silent hill obsessie ofzo(krul)

    Haha ik stuur net een bericht dat ik een obsessie daar voor heb, lees ik jou berichtje! Lmao c:


    Forever.

    Tendrement schreef:
    (...)
    Ik geloof dat hij bij mijn zus ligt en daar ga ik zaterdag naar toe dus dan zal ik het kastje wel eens doorzoeken!

    Maar Silent Hill is eigenlijk ook een behoorlijke mindbreaker. Vooral het einde.. Haha (: Obsessie voor Silent Hill


    Die vond ik ook goed, alleen dat stuk in die kerk waar ze die vrouw ... Met dat dingesdraad ... Gádverdamme! Ik heb hem jaren geleden eens gezien, maar van dat stuk had ik toen echt nachtmerries omdat het zo ranzig was!
    En ik vond die ene gast toen eng in die wc's, die zo met z'n voeten aan z'n hoofd vastzat en zo kroop over de vloer ... Nu vind ik die wel fucking vet, maar toen scheet ik in m'n broek man. :'D
    Maar ja, dat was ook echt jaren geleden, geen idee hoe ik 'm nu zou vinden. Al vond ik het wel vet dat ze ineens de pijp uit waren, maar dat wist je eigenlijk al toen ze dat zei tegen die moeder van dat kind ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Die vond ik ook goed, alleen dat stuk in die kerk waar ze die vrouw ... Met dat dingesdraad ... Gádverdamme! Ik heb hem jaren geleden eens gezien, maar van dat stuk had ik toen echt nachtmerries omdat het zo ranzig was!
    En ik vond die ene gast toen eng in die wc's, die zo met z'n voeten aan z'n hoofd vastzat en zo kroop over de vloer ... Nu vind ik die wel fucking vet, maar toen scheet ik in m'n broek man. :'D
    Maar ja, dat was ook echt jaren geleden, geen idee hoe ik 'm nu zou vinden. Al vond ik het wel vet dat ze ineens de pijp uit waren, maar dat wist je eigenlijk al toen ze dat zei tegen die moeder van dat kind ...

    Omg ja! Dat was echt.. iel! Haha en die man is wel stoer :9~ Maar ik vind die man met dat grote mes die die mensjes allemaal probeerde te vermoorden, ook wel creepy. Of gewoon al die geluiden erbij.. Haha!


    Forever.

    dudes, Silent Hill is gewoon eng :Y)
    begreep het verhaal erachter eerst niet maar bleek dus dat de makers wilden laten zien dat religie monsters van sommige mensen maakt of iets dergelijks :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.