• Wat is jou favo horror film?
    De mijne: Silent hill!


    Forever.

    Harold schreef:
    mmm, Disturbia.
    Want daarbij vond ik de spanning heel goed opgebouwd ;'D

    Inderdaad!
    Gisteren heb ik The Fourth Kind gezien, die vond ik ook wel gaaf. En The Strangers, mijn god. Rillingen over mijn rug, het idee alleen al :|


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tendrement schreef:
    (...)
    Omg ja! Dat was echt.. iel! Haha en die man is wel stoer :9~ Maar ik vind die man met dat grote mes die die mensjes allemaal probeerde te vermoorden, ook wel creepy. Of gewoon al die geluiden erbij.. Haha!



    Dat is Pyramid Head, dude.
    Ik vind hem geweldig om te zien, maar ook wel weer vies dan met wat 'ie doet.:'D
    Ik zou het liever lezen dan zien hoe die dat bij dat meisje deed. :'D

    Maar dat deed ze in die kerk om wraak te nemen, omdat dat de vrouw was die haar of haar moeder dat had aangedaan, van wat ik me kan herinneren.

    SoulEater schreef:
    dudes, Silent Hill is gewoon eng :Y)
    begreep het verhaal erachter eerst niet maar bleek dus dat de makers wilden laten zien dat religie monsters van sommige mensen maakt of iets dergelijks :Y)



    Dat kon je ook al tijdens de film merken hoor. Silent Hill is een plek waar mensen gestraft worden voor hun zondes en die mensen die daar leefden waren alleen op heilige grond veilig. Zodra ze daar niet kwamen als de sirenes gingen loeien konden ze de hel ingesleurd worden voor wat ze gedaan hadden, van hun geloof een soort sekte gemaakt waarin slachtoffers vielen.
    De bedoeling is denk ik eerder dat het o.a laat zien dat een geloof verkeerd is als het te ver gaat en dat soort situaties voorkomen, em zoveel meer maar dat is me te lang geleden om nog te herinneren. ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)
    Dat is Pyramid Head, dude.
    (..)


    Ja! Dat was de naam! Ghehe! :3
    Dus jij leest het liefst? Dan lees je vast ook wel veel boeken van.. Stephen King en Robin Cook? :9~


    Forever.

    The Shawshank redemption is ook goed, maar dat is geen thriller! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tendrement schreef:
    (...)

    Ja! Dat was de naam! Ghehe! :3
    Dus jij leest het liefst? Dan lees je vast ook wel veel boeken van.. Stephen King en Robin Cook? :9~


    Nee ... Eigenlijk niet meer zoveel, maar wel liever vaak. :'D [Vooral qua horror. Dat leest gewoon fijner. En daarbij lees ik veel van onbekende personen en vrienden, als ik al lees.]
    Ik hield vroeger ontzettend veel van lezen, als kind veel van R.L Stine, Thea Beckman, Simone van der Vlught, Jan Terlouw, Monica Furlong, Francine Pascal ... Van alles eigenlijk. Maar veel geschiedenis en thrillers. :')
    Ik hield/hou er wel van, maar op de een of andere manier lees ik gewoon (bijna) nooit meer. Ben denk ik te gepassioneerd voor m'n schrijven om me er lang genoeg op te kunnen concentreren.


    Wie ik wel fantastisch vind is H.P Lovecraft.

    Meester. <3

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 20:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee ... Eigenlijk niet meer zoveel, maar wel liever vaak. :'D [Vooral qua horror. Dat leest gewoon fijner. En daarbij lees ik veel van onbekende personen en vrienden, als ik al lees.]
    Ik hield vroeger ontzettend veel van lezen, als kind veel van R.L Stine, Thea Beckman, Simone van der Vlught, Jan Terlouw, Monica Furlong, Francine Pascal ... Van alles eigenlijk. Maar veel geschiedenis en thrillers. :')
    Ik hield/hou er wel van, maar op de een of andere manier lees ik gewoon (bijna) nooit meer. Ben denk ik te gepassioneerd voor m'n schrijven om me er lang genoeg op te kunnen concentreren.


    Wie ik wel fantastisch vind is H.P Lovecraft.

    Meester. <3


    Hmm Stpehen Kind en Robin Cook zijn echt heel goed, maar R.L Stine ook! Ik heb op een aantal boeken na, de hele Kippenvel serie. Haha! En ik hou ook heel veel van de Fear street serie.
    De meeste ken ik niet.. Maar ik vind Mel Wallis De Vries ook wel goed..
    Van geschiedenis houd ik dan weer heel veel van dat gedoe met heksen enzo en echt de geschiedenis van bepaalde landen!
    Ik lees ook een stuk minder dan dat ik eerst deed. Maar misschien is dat omdat er niet zoveel boeiende boeken meer over zijn en ik het gewoon leuk vind om mijn eigen fantasie te gebruiken om te schrijven (:


    Forever.

    Fear Street las ik altijd, inderdaad! ;D
    En een van m'n favoriete boeken allertijde is 'De zomer van '45' ... Dat is een zó ontzettend mooi en realistisch oorlogsverhaal. <3
    En ik was ook altijd weg van een bepaald soort boeken in een serie ... Maar ik kan er m'n God niet meer opkomen hoe die schrijver heette of hoe dat nou zat. x.x Zo zonde, want er zaten zulke goede bij!
    -Misschien toch binnenkort maar eens de bieb insnieken een middagje ... -

    Oh en Dubbelleven ... Man, dat boek is de reden dat ik hou van het type verhalen dat ik meestal schrijf! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    the Descent.
    Hij was niet echt eng maar het was denk ik meer de sfeer toen ik hem voor het eerst keek met allemaal vrienden enzo ;).

    Scream. Omfg. Ik hou zo erg van die films he, ze zijn helemaal niet eng maar wel melig vind ik. Tenminste 3 heb ik nog niet helemaal afgezien maar dat die moeder ofzo kwam vond ik wel even eng. Ik en me vriendin waren hem aan het kijken en opeens scheet ik bijna in me broek ;X


    Trust me. I'm the doctor

    Sadistic schreef:
    Fear Street las ik altijd, inderdaad! ;D
    En een van m'n favoriete boeken allertijde is 'De zomer van '45' ... Dat is een zó ontzettend mooi en realistisch oorlogsverhaal. <3
    En ik was ook altijd weg van een bepaald soort boeken in een serie ... Maar ik kan er m'n God niet meer opkomen hoe die schrijver heette of hoe dat nou zat. x.x Zo zonde, want er zaten zulke goede bij!
    -Misschien toch binnenkort maar eens de bieb insnieken een middagje ... -

    Oh en Dubbelleven ... Man, dat boek is de reden dat ik hou van het type verhalen dat ik meestal schrijf! <3

    Die ken ik niet! Maar ik moet van de week naar de Bieb om boeken in te leveren dus zal ik eens kijken of ik hem kan vinden!
    Uhmm de serie.. Griezelklas? Of uhm.. er is zo'n serie met pocket boekjes maar van verschillende schrijver zoals A. Bates, Carol Ellis, Cusick en R.L. Stine. En dan aan de zijkant van het boek staat "Thriller". Ik hou van die boekjes! Vooral "De laatste aflevering"
    Dubbelleven heb ik wel eens van gehoord.. Ga ik ook opzoeken!


    Forever.

    Tendrement schreef:
    (...)
    Haha ik stuur net een bericht dat ik een obsessie daar voor heb, lees ik jou berichtje! Lmao c:


    Haha, genius (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    RainForest schreef:
    the Descent.
    Hij was niet echt eng maar het was denk ik meer de sfeer toen ik hem voor het eerst keek met allemaal vrienden enzo ;).

    Scream. Omfg. Ik hou zo erg van die films he, ze zijn helemaal niet eng maar wel melig vind ik. Tenminste 3 heb ik nog niet helemaal afgezien maar dat die moeder ofzo kwam vond ik wel even eng. Ik en me vriendin waren hem aan het kijken en opeens scheet ik bijna in me broek ;X

    Die heb ik gezien, echt goed!

    De Scream trologie is gewoon géweldig! Scream 4.. BEWARE, Jolene gaat je grijs draaien(nerd)


    Forever.

    Tendrement schreef:
    (...)
    Die ken ik niet! Maar ik moet van de week naar de Bieb om boeken in te leveren dus zal ik eens kijken of ik hem kan vinden!
    Uhmm de serie.. Griezelklas? Of uhm.. er is zo'n serie met pocket boekjes maar van verschillende schrijver zoals A. Bates, Carol Ellis, Cusick en R.L. Stine. En dan aan de zijkant van het boek staat "Thriller". Ik hou van die boekjes! Vooral "De laatste aflevering"
    Dubbelleven heb ik wel eens van gehoord.. Ga ik ook opzoeken!



    Nee, het was een heel ander soort genre ... Ik kan zo gauw ook op niet één titel komen van een van de boeken, daar baal ik echt van. Heb al op Motormuis gezocht, maar dat was weer een ander van een andere uitgeverij ook. Als ik er één zie herken ik het ook meteen, dat is echt gemeeeeen! :'D

    En Dubbelleven is van Shelley Stoehr, ontzettend goed geschreven verhaal - vind ik! -. (:



    Boek





    » Bewaren of taggen...




    Dubbelleven
    Auteurs: Shelley Stoehr

    Materiaalsoort: Boek
    Onderwerp: Verenigde Staten, Stripteaseuses, Weglopen
    Taal: Nederlands
    Uitgever: Becht
    Jaar: 2001
    ISBN: 9023010701
    Annotatie: Omdat ze het bij geen van haar gescheiden ouders uithoudt, verdwijnt een 16-jarig Amerikaans meisje naar New York waar ze in haar onderhoud voorziet als topless danseres in een nachtclub.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tendrement schreef:
    (...)
    Die heb ik gezien, echt goed!

    De Scream trologie is gewoon géweldig! Scream 4.. BEWARE, Jolene gaat je grijs draaien(nerd)


    Hij komt toch morgen uit 8)
    ik vind het stom dat hij 16+ is in de bios, ik wou erheen gaan met vrienden maar we mogen dus niet D:


    Trust me. I'm the doctor

    Sadistic schreef:
    Fear Street las ik altijd, inderdaad! ;D
    En een van m'n favoriete boeken allertijde is 'De zomer van '45' ... Dat is een zó ontzettend mooi en realistisch oorlogsverhaal. <3
    En ik was ook altijd weg van een bepaald soort boeken in een serie ... Maar ik kan er m'n God niet meer opkomen hoe die schrijver heette of hoe dat nou zat. x.x Zo zonde, want er zaten zulke goede bij!
    -Misschien toch binnenkort maar eens de bieb insnieken een middagje ... -

    Oh en Dubbelleven ... Man, dat boek is de reden dat ik hou van het type verhalen dat ik meestal schrijf! <3


    I love Fear Street, die zijn verslavend =D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    (...)

    I love Fear Street, die zijn verslavend =D


    Maar R.L Stine had ook heel veel toffe losse thrillers. Ik zal straks eens de oude boekendoos opzoeken, weet misschien nog wel een paar leuke titels van boeken die ik gelezen heb. :'D

    Sowieso ook Fearless van Francine Pascal. Favo serie.
    Opzoeken als je naar de bieb gaat! ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.