• Jullie moeten je nu allemaal inbeelden dat dit topic eigenlijk gisteren verscheen, in plaats van vandaag. Ik ben een dagje te laat, maar dat wil niet zeggen dat het niet meer geldt. :Y)

    Gisteren was het dag van de vrijwilliger. Dit wou ik niet zomaar voorbij laten gaan, want er zijn zoveel mensen die het verdienen in het zonnetje gezet te worden. We hebben allemaal samen een mooie community uitgebouwd op Quizlet en dat verdient een applausje.

          Graag een applaus voor alle (ex-)crewleden. Zij werk(t)en dag in en dag uit aan Quizlet. Zonder hen zouden we nooit zo ver geraakt kunnen zijn. Een dikke merci iedereen!
          Klap ook maar in de handjes voor alle users die al eens een leuke wedstrijd of project georganiseerd hebben. Zonder hen zou Quizlet niet zo leuk geweest zijn. Dankjewel voor jullie inzet!
          We mogen ook niet de personen vergeten die keer op keer nieuwe creaties maken en zo hun steentje bijdragen aan een leuk en interessant Quizlet. Zonder deze creaties was er gewoon geen Quizlet! Jullie zijn top!
          Ook graag wat extra aandacht voor alle users die actief overal een reactie achterlaten. Dat maakt het extra fijn wanneer je zoveel werk in een creatie hebt gestoken of wanneer je jouw hart gelucht hebt op het forum. Zonder al deze leuke reacties zouden men anders stoppen met leuke creaties en topics te maken. Bedankt!
          Ten slotte ook allemaal bedankt om iedere dag zo actief op Quizlet te zijn. Zonder deze plezante activiteit zou men hier niet zo graag komen. Zonder zou niemand zo graag een reactie achter laten. Zonder hen zou niemand nog iets leuks willen organiseren. Zonder hen zou de crew praktisch gezien werkloos zijn.

    Hier doen we het met z’n allen voor. We helpen elkaar en maken elkaar blij. Iedere dag hebben we de kans om nieuwe vrienden te maken. Laten we deze kansen grijpen en een dankjewel tegen elk van ons hier op Quizlet zeggen. Want we zijn allemaal toch stiekem een beetje vrijwilliger. Laten we samen bouwen aan een nog plezanter Quizlet!

    Dus hier alvast mijn welgemeende dankjewel allemaal, jullie zijn fantastisch! *O*

    Willen jullie nog een dankjewel tegen iets of iemand zeggen? Nu is het de moment! Ofja, eigenlijk gisteren, maar beeld jezelf maar in dat dit topic zich in de verleden tijd afspeelt!

    Liefs,


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aaahw, wat een leuk topic (:
    Dan wil ik eigenlijk jou eens bedanken, Erica. Je zit namelijk nog maar net in 't vak, maar ik vind dat je echt je uiterste best doet. Keep going! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    ^Dankjewel, dat vind ik lief! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En ten slotte nog een welverdiend applaus speciaal voor jou, voor alles wat je doet, Erica! *O*
    Ik vind dit echt een leuk topic c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nawwh, dit is erg lief.
    Ik wist niet eens dta het die dag was gisteren ^ ik kan meerdere mensen wel bedanken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh, wat lief. ^^ Ik wist ook niet van die dag af.
    Dankjewel aan de mensen die vrijwillig naar me luisteren zodat ik mijn hart kan luchten, haha. Dan voel ik me altijd een stuk beter.


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit is erg leuk!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Dankjewel lieve Rutger en crew en alle andere lieve leden!!

    Dankjewel iedereen die helpt om quizlet een leuke site te maken (en houden).

    GinnyWeasley8 schreef:
    Dankjewel iedereen die helpt om quizlet een leuke site te maken (en houden).


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Bludger schreef:
    Nawwh, dit is erg lief.
    Ik wist niet eens dta het die dag was gisteren ^ ik kan meerdere mensen wel bedanken.


    16 - 09 - '17

    Ik wil iedereen bedanken die zich inzet voor vluchtelingen/kinderen/azc'ers/scholen/Quizlet. Overal en iedereen die maar vrijwilligerswerk doet!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik had er eigenlijk nog nooit echt bij stil gestaan dat dit ook een soort van vrijwilligerswerk is. (bloos) Echt een heel erg leuk topic! En uiteraard ook een applausje voor alle mensen die in het echte leven hun handen uit de mauwen steken en ergens meehelpen!


    What would Emma do?

    Dankjewel iedereen!!

    Go iedereen! *O*