• De stelling van vandaag luidt:
    Als je boos bent op iedereen, ben je vaak eigenlijk alleen maar boos op jezelf.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vaak wel, niet altijd. Eens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind sowieso dat het geen nut heeft kwaad te zijn op andere mensen. Dan heb je sowieso issues met de problemen van andere mensen. Dat gaat nergens over en naar mijn idee of dat overbodig en onnodig.

    Vaak is het wel zo, dat als iemand heel boos is op alles in iedereen in zijn of haar omgeving, dat die persoon gewoon met zichzelf in de knoop zit, niet goed weet hoe die dat moet uiten en daarom maar kwaad wordt op de omgeving. Dus, in dat geval zou deze stelling wel kloppen ja :3. Maar het hoeft niet altijd zo te zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Vaak wel ja.


    Life is hard and then we die

    Sweeney schreef:
    Vaak wel, niet altijd. Eens.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Brunhilde schreef:
    Vaak is het wel zo, dat als iemand heel boos is op alles in iedereen in zijn of haar omgeving, dat die persoon gewoon met zichzelf in de knoop zit, niet goed weet hoe die dat moet uiten en daarom maar kwaad wordt op de omgeving. Dus, in dat geval zou deze stelling wel kloppen ja :3. Maar het hoeft niet altijd zo te zijn.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    eens


    Firm believer of all that is magic

    Stel je voor dat jouw vriend/vriendin vreemdgaat. Dan wordt jij boos op diegene en dan zegt iedereen dat je met jezelf in de knoop zit en/of dat je boos op jezelf bent en niet op hem. Dat kan ik me niet voorstellen. Dan ben je echt wel boos op je vriend en niet op jezelf.
    Als je ruzie gaat zoeken met andere mensen, waardoor je boos op de ander wordt, dan ben je wel vaak boos op jezelf. Dan wil je gewoon even ruzie hebben en boos kunnen zijn.
    Dus oneens, omdat boos zijn niet helemaal samenhangt met hoe je jezelf voelt. Natuurlijk wel deels en er zijn ruzies waarin het wel zo is, maar er zijn ook genoeg ruzies waarbij dat niet zo is. Soms heb je gewoon een slechte dag en dan wordt je boos op iedereen die tegen je is. Dan ben je niet boos op jezelf, maar dan heb je gewoon een slechte bui.


    To live would be an awfully big adventure

    Meestal wel
    Maar soms ook niet;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    PUKKELxDING schreef:
    Vaak wel ja.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik niet, eigenlijk.
    Als ik boos op mezelf ben, verschuil ik me voor de rest van de wereld.
    Ben ik gewoon kwaad, dan echt op ieder ander, niet op mezelf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik meestal wel, maar ik heb ook dat ik gewoon heb dat ik ieder moment dat ik iemand een dreun kan verkopen.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    ohjah....
    mijn ''vriendin'' is altijd boos op alles en iedereen
    ze denkt dat het nooit haar schuld is
    maar ik geloof dat ze zich diep vanbinnen haat...
    en ik heb echt medelijden met haar
    helaas heeft ze ook dingen gedaan die me echt niet aanstonden..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    Vaak wel ja.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hangt van de situatie af.
    Er zijn er waar jij de dupe van kan zijn, terwijl jijzelf niet verkeerd deed.
    Er zijn ook situaties dat je bijvoorbeeld slecht gezind bent en dat je dan alles en iedereen irriteert wat tot ruzies kan leiden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vaak is het wel zo het geval.
    Maar dat hangt ook af van de situatie.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.