• Er zat net een heel klein katje voor mijn voordeur dus ik doe open en dat katje loopt zo naar binnen. En het is nog een jonkie want zij/hij is heel klein. En 't maakt hele rare geluidjes, alsof ze verstopt zit. Dus ik wou haar wat kattenbrokjes geven, en die at ze ook goed op. Maar ik vind haar echt mager hoor ;o Ik durf haar nauwelijks te aaien want dan voel ik gewoon haar botjes. Is dat normaal? zal het een zwerfkatje zijn of van iemand anders zijn. Ze zit nu achter me op het bed. Moet ik haar terug naar buiten zetten? Help x) Ik vind d'r zo schattig ;3 Ze gaf me ook meteen kopjes [:

    Edit: Katje is weer terug op zijn plek. Ik was haar net aan het voeren ze wou eindelijk wat eten en drinken. Klopt er opeens een jongentje op mijn deur en vroeg of zijn katje hier was. Dus ik liet hem zien en toen werd hij helemaal blij en riep zijn naam. Toen zei ik zo : Is ze ziek?' Pakt hij haar heel gauw van me af en drukt haar zowat plat terwijl ze het al benauwd heeft. Zegt ie ook nog 'Neee' en rent weg. Bwuuh, voel me nu best wel k*t. Begon me er stiekem een beetje aan te hechten :x


    Edit : Dat katje blijft maar terug komen naar mijn deur. Maar ik neem haar nu niet meer mee naar binnen want ik weet nu dat ze van mijn buren zijn. Ik vind het toch wel zielig hoor want ik sprak gister met die vrouw die dat katje heeft en die zegt gewoon dat er niks aan de hand is met dat katje, en dat ze mager is geworden nadat ze niesziekte heeft gehad. En dat ze al veel spuitjes heeft gehad maar het niks hielp. En dat ze thuis heel veel eet. Net stond dat katje weer voor me deur en liep meteen naar binnen en ging naar de plek toe waar de brokjes en water stonden, alleen dat had ik al weggehaald. Vreemd dat ze toch terug blijft komen.. Straks word ze gewoon niet goed behandelt bij haar thuis..

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 12:22 ]


    Sometimes it's best not to care.

    als ze zo mager is, zeg dan tegen de buren dat het katje steeds terugkomt voor meer eten enz.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Laat haar alsjeblieft niet meer binnen.
    En vooral geen eten meer geven.
    Onze buren deden dat ook bij onze kat, en die is nu eigenlijk een beetje verpest, want hij kreeg daar alles wat hij wilde, en nu verwacht hij dat ook bij ons.
    Dus doe dat alsjeblieft niet.
    Ik snap dat het verleidelijk is, en dat ze erg schattig is, maar het is niet zo leuk voor je buren.
    Ik zou haar gewoon in de gaten houden, en opletten of ze niet magerder word.
    En als je op straat loopt, kan je haar natuurlijk altijd aaien.:)


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Mijn kat is ook behoorlijk mager geweest, maar is daar ook weer overheen gekomen. Zolang het niet te lang duurt voor je hem weer wat voller krijgt, is er niet veel aan de hand. Anders moet je naar de dierenarts voor informatie over speciaalvoer voor het beestje. (:
    Maak je niet teveel zorgen, een kat kan heel veel hebben. Ze hebben niet voor niets 'negen' levens. ^^


    En wat Vivian zegt, niet zomaar bijvoeren inderdaad. Een kat komt altijd naar degene die hem/haar voert en zal diegene ook als zijn baasje zien, waardoor het behoorlijk vervelend kan worden voor beide partijen om dat af te leren.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 13:55 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    jammer joh!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Marshmellow schreef:
    Ik zou eerst naar de dierenarts gaan. Je weet nooit of die kat beestjes heeft.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laat dan de Brokjes staan.


    Firm believer of all that is magic

    Marshmellow schreef:
    Ik zou eerst naar de dierenarts gaan. Je weet nooit of die kat beestjes heeft.


    It's going to be difficult, but not impossible.