• Hoe kan ik beta-reader worden?
    Is dat gratis?
    Moet ik dan iedere dag op quizlet.nl? (niet dat mij dat uitmaakt, ik vind het leuk op quizlet.nl)

    Wat info over mij:
    Ik heb een 10 voor spelling op mijn rapport.
    Ik ben goed in advies geven bij verhalen, zelfs mijn leraar zegt het.
    Ik nooit lager dan een 8 voor spelling en taal.

    En nee, ik doe niet aan opscheppen, ik wil gewoon graag helpen.

    Is het misschien een optie als ik 1 of 2 hoofdstukken eerst nakijk en advies geef en dat jullie daarna verder kijken.

    Ik hoop dat ik hiermee iets berijk.

    Groetjes nadine100


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Decay schreef:
    (...)

    Het spijt me dat ik je ownde<3

    isalgoedliefieee


    We're all mad here.

    Valt dat meisje toch niet eens zo hard aan ze is maar 12 en ik ben ook nog maar 11(juni word ik 12(yeah)
    Je moet afwachten tot er verkiezingen zijn dus het forum goed in de gaten houden Veel Succes
    PS: niet op die commentaar letten iedereen maakt wel eens foutjes he


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Iwanna schreef:
    -zucht-

    Dat kun je niet zomaar worden. Als er nodig zijn dan zeggen ze dat op het forum en komen er aanmeldingen. Dus met dit topic word je geen beta

    Ik wil ook een beta-reader worden... Ik ben echt super goed in taal en spelling... Ik doe het ook voor een vriendin die dyslectisch is... dat vind ze dus ook heel fijn.. Ik zou heel graag willen helpen!!

    HUG schreef:
    Nou val dat meisje niet steeds aan. --'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sure?
    'Ik hoop dat ik hiermee iets berijk.' 'bereik' (:


    your eyes are like stars in the night.

    KimUnleashed schreef:
    Daarvoor komt een aanmeldings of verkiezings topic. En er zijn er nu geen nodig, dus je kunt je niet aanmelden. Rutger die post dat aanmeldingstopic.

    Maar als zo'n topic komt en je hebt je aangemeld dan duurt het nog wel een weekje voordat je de uitslag krijgt.


    I´m nothing special.