• ...alleen niet op dit moment xd

    Ik ben (zoals vandaag ook weer is bewezen) echt een kampioen in schoolwerk (met name po's/werkstukken) uitstellen. Morgen (of eigenlijk later vandaag) moet ik voor anw een po over krantenartikelen inlever met powerpoint of poster en om 23.00 was ik nog niet begonnen...
    Gelukkig hoeft het minimaal maar 1 pagina te zijn en heb ik al driekwart a4-tje vol onzin geschreven, maar ik vind het echt hatelijk dat, ook al neem ik me voor er op tijd aan te beginnen, ik meestal op het laatste moment (bijna) alles nog moet maken...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Q is gwn te verslavend...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat heb ik ook altijd o.o
    Ik heb serieus een paar weken geleden volgens mij al gezegd dat ik 'deze week' echt even ga zitten voor mijn stageverslagen, maar dat is nog steeds niet gebeurd :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    jeuj, hij is klaar _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Goed bezig :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb vandaag een mondeling en die heb ik rond 5±00 gemaakt.. En je moet alles uit je hoofd kennen. Ken ik niet. Dus dat wordt mooi improviseren. En weer een onvoldoende halen _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Grizzly schreef:
    Q is gwn te verslavend...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, weet je, je moet er gewoon voor zorgen dat je bijvoorbeeld maar tot 8 uur 's avonds op de computer mag, dan moet je je huiswerk wel vroeger maken ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat ken ik..
    Ik moet nog steeds een po voor economie inleveren. Dat had eigenlijk 2weken geleden gemoeten..(cat)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat doe ik ook altijd, op et laatste moment begin ik overal aan en krijg ik het net af. terwijl ik me wel altijd voorneem op tijd te beginnen...


    We can't spend our lives waiting to live.

    Grizzly schreef:
    Q is gwn te verslavend...

    Idd! ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat heb ik ook wel eens. Niet leuk. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soulweeper schreef:
    Goed bezig :9~


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Quizlet lijdt mij ook af :S Maar ik heb het ideale middel xD

    Ik leg mijn laptop in de kast (wel aan) maak huiswerk, als ik klaar ben met een vak, mag ik 10 minuten msnen en quizletten xD En zo gaat het steeds door, ik zet een wekker, zodat ik de tijd niet vergeet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik stel ook altijd al mijn schoolwerk uit, erg slim! :3

    Daar heb ik totaal geen last van, haha. Ik vind het niet eens erg om verslagen te maken. Gewoon omdat ik het leuk vind om iets te schrijven. Ik vind het veel beter dan toetsen maken.
    Maar dan komt er wel bij dat ik studerend lees. Ik lees, maak opdrachten, maak een samenvatting (en soms nog eentje) en dan heb ik geleerd x'D

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:51 ]


    To live would be an awfully big adventure