• Mijn zus kan héél erg goed zingen, maar ze vind zichzelf heel erg slecht etc. -.-
    Ook is ze erg onzeker over haar zang, maar ook hoe ze eruit ziet.

    Hoe kan ik haar een beetje zelfvertrouwen geven zodat ze eens haar mooie stem durft te laten horen aan andere mensen dan alleen mijn gezin (';

    Ik weet gewoon dat als ze complimenten van meerdere mensen krijgt, dat ze dan meer gaat durven en dan kan ze zich laten horen.
    En ik wil heel graag voor mijn zus dat ze complimentjes krijgt (:

    Dusss, tips ?
    (:
    Hoe kan ze meer zelfvertrouwen krijgen ?


    Me so good.

    JongEnBlond schreef:
    Ik weet niet of het wel helpt om haar zo voor het blok te zetten hoor. Als ze het niet wil, klaar dan. Zelfvertrouwen krijgen is toch iets wat je voornamelijk zelf moet doen...

    Weet ik, ze heeft ook zelf ingestemd met het filmpje op youtube zetten, ze krabbelt alleen steeds terug en zit zich steeds druk te maken (;


    Me so good.

    Nosferatu schreef:
    (...)
    haha ig ken gein plat tiepe.

    ich oag neet!
    Boh, wat motte al die angere dinken es ze dit zient stoan?
    (';


    Me so good.

    Wat is de reden van haar onzekerheid? Is ze gewoon van zichzelf onzeker of zitten anderen haar slechte dingen te vertellen of zoiets?
    Onzekerheid heeft meestal tijd nodig. Meestal wíllen anderen wel geloven hoe mooi en goed ze zijn, maar kunnen ze het niet. Het zit gewoon bij hunzelf ingehamerd. Het is heeel goed dat je haar steunt en lief voor haar bent! Misschien is het gewoon de puberteit. Of ze moet daar overheen groeien of ze moet misschien eens voor een publiek gaan staan. In het begin, zoals anderen al zeiden, op internet en daarna voor een paar vrienden en daarna voor meer vrienden, enz.;) Ik heb ook een quiz gemaakt over innerlijke schoonheid. Misschien helpt het haar wanneer ze die leest, ik weet niet.:$
    Succes!! Ik wens haar geluk! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dat ik jaloers was, heb ik vandaag nog gezegd en ze zat meteen te blozen als een gek en keek weg en zei dat ik dat niet moest zijn -.-'

    Blijven doen!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ook 0,1% zelfvertrouwen,hahaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.