• Volgens mij is Voldie eeuwig Maagd (krul)
    Want hij haat liefde toch? 8D


    =

    hahahaha beter wel, anders heb ik medelijden met die vrouw! T zal wel Bellatrix worden ofzo;)

    Dat heb ik me ook al eens afgevraagd. Misschien met Bellatrix


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Goede vraag:Y) anders heeft hij het wel met Bellatrix gedaan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Peanutxhead schreef:
    Volgens mij is Voldie eeuwig Maagd (krul)
    Want hij haat liefde toch? 8D
    '

    hahahahahah geniaal:D:D:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    StalkingYOU schreef:
    Goede vraag:Y) anders heeft hij het wel met Bellatrix gedaan


    Bellatrix was toch getrouwd? (niet dat dat eigenlijk veel uitmaakt xd)


    =

    HAHA, dat je daar serieus over nadenkt.. lmao.


    live the life you love

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Bellatrix was toch getrouwd? (niet dat dat eigenlijk veel uitmaakt xd)


    Maakt volgens mij inderdaad niet uit xd
    Volgens mij hield ze meer van Voldemort dan van haar eigen man


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    stuffie schreef:
    (...)

    Maakt volgens mij inderdaad niet uit xd
    Volgens mij hield ze meer van Voldemort dan van haar eigen man


    En die man kan er ook niet veel van zeggen xd


    =

    Nee, die zal vast wel een vriendinnetje gehad hebben toen hij jonger was ... en anders zal Bellatrix hem wel helpen, die zou alles doen voor hem. (En haar man is sullig (nerd))


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oh, kijk eens wat ik vond op Harry Potter Wiki:

    She married him only to uphold her family's tradition of marrying respectable pure-bloods and had no real love for him, being obsessed with Lord Voldemort himself.

    Gaat natuurlijk over Bella en Rodolphus...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 20:58 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Nee, die zal vast wel een vriendinnetje gehad hebben toen hij jonger was ... en anders zal Bellatrix hem wel helpen, die zou alles doen voor hem. (En haar man is sullig (nerd))


    Haar man is toch ook een dooddoener? :'3
    Iniedergeval ik denk niet dat hij er toen over nadacht om een vriendin te nemen aangezien hij al vind dat vrienden niet nodig zijn xd


    =

    Monkeyslut schreef:
    Oh, kijk eens wat ik vond op Harry Potter Wiki:

    She married him only to uphold her family's tradition of marrying respectable pure-bloods and had no real love for him, being obsessed with Lord Voldemort himself.

    Gaat natuurlijk over Bella en Rodolphus...


    Ik weet niet waarom maar om die zin met die obsessie moest ik echt even lachend x]
    Heeft ze Voldie eigenlijk ooit een huwelijks aanzoek gedaan? :'D
    Natuurlijkheeftze0,0kansdathijmethaartrouwt

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 21:02 ]


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Ik weet niet waarom maar om die zin met die obsessie moest ik echt even lachend x]
    Heeft ze Voldie eigenlijk ooit een huwelijks aanzoek gedaan? :'D
    Natuurlijkheeftze0,0kansdathijmethaartrouwt


    Bellatrix's obsession seemed to extend to her being in love with and possibly sexually attracted to Voldemort. Although he did not reciprocate, being incapable of love, Voldemort nevertheless seemed to consider her of greater importance than any of his other servants. At the conclusion of the Battle of the Department of Mysteries, Voldemort took the time to rescue Bellatrix and Apparate away with her; the sole Death Eater he bothered to help. When Bellatrix was killed by Molly Weasley during the Battle of Hogwarts, Voldemort was furious, and would have killed Molly if Harry had not intervened.

    Nog meer bewijs (hoewel er staat dat hij geen liefde kan hebben) :Y). And yeah, ik vind Rodolphus gewoon sullig, ik weet ook niet waarom, hij lijkt gewoon zo ... saai.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Bellatrix's obsession seemed to extend to her being in love with and possibly sexually attracted to Voldemort. Although he did not reciprocate, being incapable of love, Voldemort nevertheless seemed to consider her of greater importance than any of his other servants. At the conclusion of the Battle of the Department of Mysteries, Voldemort took the time to rescue Bellatrix and Apparate away with her; the sole Death Eater he bothered to help. When Bellatrix was killed by Molly Weasley during the Battle of Hogwarts, Voldemort was furious, and would have killed Molly if Harry had not intervened.

    Nog meer bewijs (hoewel er staat dat hij geen liefde kan hebben) :Y). And yeah, ik vind Rodolphus gewoon sullig, ik weet ook niet waarom, hij lijkt gewoon zo ... saai.


    Conclusie : Hij deed het gewoon met Bellatrix (natuurlijk niet uit liefde xd) ookal wordt dat niet vermeld(krul)

    Maar ik vind Narcissa toch wel mooier maar Bellatrix is wel awesomer
    x]
    Ik zie Rudolhp bijna nooit in de films eigenlijk niet o.o

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 21:16 ]


    =

    Dominance schreef:
    Dunno. Hij was toen hij jonger was wel vet sexy. (krul)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)