• Volgens mij is Voldie eeuwig Maagd (krul)
    Want hij haat liefde toch? 8D


    =

    Ik denk hij vrouwen verkracht, daar vind ik hem wel een type voor (:


    If everything's embarrassing, then you're never gonna have fun.

    Nou als je logisch nadenk.

    Voldie hate Love
    Moet hij met iemand nemen die ook liefde haat.
    Want met wiskunde is het zo dat.

    - x - = +

    Dus dan word de liefde coelll.

    Ik wil er niet over denken, seks met Voldemort. Maar als je dan weer kijkt naar Tom Riddle, bedenk ik me wel even. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Tom Riddle = Voldemort, dus je moet het maar gewoon accepteren dat hij ouder is geworden :Y)

    Trouwens, ik heb laatst ontdekt dat Voldie en Bella 25 jaar schelen. Voldie was 72 toen hij stierf, Bellatrix 48. Eigenlijk zou het pedo zijn als hij het met haar deed ;x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, maar ik vind de 17-jarige Tom Riddle absoluut niet afstotelijk!
    Als hij bij mij op school zat, dan was hij niet meer veilig geweest. (krul)
    OT; Ik denk niet dat Voldemort maagd was, maar hij heeft het nooit met liefde gedaan, I guess.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wiarda schreef:
    Tom Riddle = Voldemort, dus je moet het maar gewoon accepteren dat hij ouder is geworden :Y)

    Trouwens, ik heb laatst ontdekt dat Voldie en Bella 25 jaar schelen. Voldie was 72 toen hij stierf, Bellatrix 48. Eigenlijk zou het pedo zijn als hij het met haar deed ;x



    Ja wist ik al xd
    maar het scheelt niet erg veel :]


    =

    Ophelia schreef:
    Hmm.. interessante vraag.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik denk dat hij dat gewoon zegt omdat niemand hem wil omdat hij geen neus heeft? :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mavado schreef:
    Idontknow.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Hij haat liefde, maar stiekem doet hij het altijd met Bellatrix, en Bellatrix laat het toe omdat Voldie anders avada kedavra zegt =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Hij haat liefde, maar stiekem doet hij het altijd met Bellatrix, en Bellatrix laat het toe omdat Voldie anders avada kedavra zegt =)



    Neehoor, volgens mij loopt ze gewoon hartstikke op hem te geilen :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)


    Neehoor, volgens mij loopt ze gewoon hartstikke op hem te geilen :Y)



    Ja dat is eigenlijk wel duidelijk ^^


    =

    Ooh, ik heb altijd al een duister & magisch vriendje willen hebben. (nerd)
    De 17-jarige Tom Riddle dus, niet als hij zo oud is. ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wie zegt dat hij sex voor de liefde heeft? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mavado schreef:
    Idontknow.


    Kill them with kindness.