• Ik ben doodsbang in het donker, maar dan ook echt heel bang..
    Met slaapfeestjes bij anderen ben ik nog erger bang. Dan moe ik altijd tussen twee mensen slapen.

    Ook merken de mensen in de klas het. Tijdens natuurkunde waren in de klas de rolluiken naar beneden. Dus mijn leraar zei : ik doe nu het licht uit.
    Het was pikkedonker en ik had me hyperventilerend aan mijn bff vastgeplakt die iets had van wtf.

    Ik heb hier altijd al last van gehad, en na mijn 11e werd het minder, maar nu is het weer terug..

    Ik vind het zo irritant en schaam me ervoor, want niets lijkt te helpen. Het komt niet door enge films ofzo. En als ik een nachtlamp aandoe, of zoals nu het licht van mijn telefoon schijnt, vind ik dat ook eng.

    Hoe kom ik hier vanaf? ;l

    - ik ben net wakker geworden en weer bang..-

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 3:54 ]


    Me so good.

    Junns schreef:
    Ik had het ook en heb mezelf er vanaf geholpen. Ik was een tijdje geleden drie dagen alleen thuis. Toen heb ik de elektriciteit afgesloten en een hele avond + nacht -in de winter- zonder geen enkel licht of geluid doorgemaakt. Ik had ook alle gordijnen dich. Man, ik scheette negen kleuren bagger. Maar ik ben niet meer bang, omdat ik nu weet dat er niks gebeurd buiten je tenen/hoofd af en toe stoten.

    Ik moet ook wel eens 1 of 2 dagen alleen thuis blijven en dan is het ook donker, maar dan word ik juist banger o.o


    -Don't laugh-
    Ik ben pas geleden ín mijn kast gaan zitten, met een deken om me heen en mijn kussen. Toen ben ik dus in mijn kast gaan slapen, omdat ik weer eens bang was. En daar in die kast was ik ook nog steeds bang ..
    ;L


    Me so good.

    Ik ben de laatste tijd ook bang in het donker. Dus heb ik ervoor gekozen een lichtje aan te laten, maar dan wel in mijn lievelingskleur. (dat brengt mij tot rust) Ik heb daarbij nog meer vertrouwde voorwerpen in het zicht gezet/gehangen, zodat ik me daar op kan concentreren in het donker. Maar ik ben niet zozeer bang in het donker, ik ben een soort van paranoïde, ik ben voor mijn gevoel al in geen tijden alleen geweest, ik kijk constant achter me, enz.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik moet ook wel eens 1 of 2 dagen alleen thuis blijven en dan is het ook donker, maar dan word ik juist banger o.o


    -Don't laugh-
    Ik ben pas geleden ín mijn kast gaan zitten, met een deken om me heen en mijn kussen. Toen ben ik dus in mijn kast gaan slapen, omdat ik weer eens bang was. En daar in die kast was ik ook nog steeds bang ..
    ;L

    Ik lach niet, maar ik zouv nooit van mijn leven mijn bed uit durven dan?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    (...)
    Ik lach niet, maar ik zouv nooit van mijn leven mijn bed uit durven dan?

    Ik moest toch slapen (';
    en met al het ligt aan, kan ik niet slapen..
    En met een klein lampje vindt ik het eng O:
    Dus dan maar in het donker, in een kast.
    Ik weet niet, het voelde veiliger, met 4 zijden van een kast om me heen O:


    Me so good.

    Dit lijkt geen angst meer...
    Maar meer een fobie ofzo...
    Ik weet wel iets, maar ik weet de naam niet meer :/


    Has no one told you she's not breathing?

    SinCity schreef:
    Ik ben de laatste tijd ook bang in het donker. Dus heb ik ervoor gekozen een lichtje aan te laten, maar dan wel in mijn lievelingskleur. (dat brengt mij tot rust) Ik heb daarbij nog meer vertrouwde voorwerpen in het zicht gezet/gehangen, zodat ik me daar op kan concentreren in het donker. Maar ik ben niet zozeer bang in het donker, ik ben een soort van paranoïde, ik ben voor mijn gevoel al in geen tijden alleen geweest, ik kijk constant achter me, enz.

    Ik durf dus niet meer achter me te kijken.
    Ik weet neit waarom, want ik weet dat er geen seriemoordenaar achter me staat -.-'


    Me so good.

    bluelist schreef:
    Ik heb het ook heel erg, alleen niet in de klas..?

    We hadden een practicum, en de leraar liet iets met een lampje zien. En toen moest alle ligt uit..
    Dus het was pikkedonker, en ik vond het gewoon doodeng.. o.o


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik durf dus niet meer achter me te kijken.
    Ik weet neit waarom, want ik weet dat er geen seriemoordenaar achter me staat -.-'

    Ik weet ook wel dat er niemand achter me staatr, maar ik heb het idee van well >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben ook bang in het donker, maar daar schuilt wat achter. :X