• Endure, Suusijsje en Dumbledore hebben dit RPG topic bedacht. Bedankt Endure voor het verhaal! _O_

    Het verhaal

    Ze noemen ons uitschot, lastpakken, probleemkinderen of nog erger; Moeilijk opvoedbare kinderen. Hoezo dat nou weer? We doen graag ons eigen ding en hebben onze eigen manier van leven, denken en onze creativiteit uiten. Is dat zo problematisch? Dat we niet alles doen wat ons opgelegd wordt? Wij noemen dat leven.

    Helaas kijken buitenstaanders er anders tegen aan en raad eens waar we nu zitten, een gesloten inrichting, een huis vol jongvolwassenen en tieners. Ze zijn hier strikt en je verdrinkt haast in de regels, mocht je jezelf daaruit proberen te redden gooien ze je weer in het diepe. Dan mag je hun klusjes doen, de afwas, schoonmaken, koken. Zij horen toch voor ons te zorgen? Ach, wie luistert er nou naar ons, de mensen die worden uitgekotst door de maatschappij.


    De personages
    Jongeren voor de richting.
    Endure als Caithlin Alice Wood > komt later
    Noatje als James Lion
    Dumbledore als Bonnie Savarin
    Suusijsje als Alexis Levine
    Rws als Adilah Mariëlle de Boer
    Dumbledore als Mitchell Grice
    Bear als Kate en peter Forestfield
    Vluuv
    TheBoss

    Voorbeeld redenen
    anorexia, woedeaanvallen, schizofrenie of gewoon onhandelbaar in het huis


    Informatie
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Innerlijk:
    Waarom je daar zit:
    Eventueel extra:

    Voorbeeldje
    Thomas
    Ik liep naar de deur, terwijl ik wist dat ik daar mijn uitweg niet zou vinden. Naast mij staat Sophie. Ze kijkt me aan zonder iets te zeggen.


    Kom maar op! :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Marleen, je loopt achter. 8D


    Niet! James heeft Bonnie alweer weggestuurd en nogmaals gevraagd wat er nu écht aan de hand was.:'D


    everything, in time

    Alexis.

    Ik haal mijn schouders op. 'Nee, dat zou fout zijn, toch?' Mijn gevoelens voor hem brengen me in de war, ik hou van hem. Maar als vader, denk ik.
    'Denk jij dat dan?' vraag ik terwijl ik hem eindelijk aan durf te kijken.


    everything, in time

    AJ.

    'Trouwens, ik hoop dat je het niet erg vindt om flink op je donder te krijgen, want dat gaat gebeuren als ze je hier rokend aantreffen.' Ik neem nog een trek van de peuk. Mijn blik valt op het tafeltje dat onder de vuiligheid zit door mijn schoenen. Not that I care. Ik zucht als de aftiteling van de film alweer voorbij komt. Balen. 'Heb jij verstand van films? Kun je me misschien zeggen waarom er bijna nooit eens een origineel concept verzonnen wordt. Ik snap wel dat ze hetzelfde idee keer op keer uitmelken omdat het aanslaat, maar ik vind dat men eens meer moet kijken naar potentiele nieuwe kaskrakers met een eigenzinni script in plaats van alweer een nieuwe gast-die-door-de-CIA-achterna-wordt-gezeten film. Maar dat ben ik alleen. Ik snap het niet.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Boem. Kate en eden kwamen in de kamer ;)


    Trust me. I'm the doctor

    AJ.

    Ik draai me even om als Kate en Eden naar binnen komen wandelen. "Welke film is dat?" hoor ik een van hen vragen.
    'Pulp Fiction en Kill Bill. No worries, ik heb er nog een mee. Hopelijk is niemand in deze kamer ooit verkracht, want hier ga je nachtmerries van krijgen. Precies wat ik zoek dus.' Ik sta op van de bank en trek er een kussen van af. Vervolgens graaf ik onder de zitting van de bank tot ik beet heb. 'Voila, de Millennium-trilogie. De volgende keer zal ik proberen Girl Interrupted hierin te smokkelen. Die zal voor veel mensen hier wel herkenbaar zijn.' Ik druk de DVD in de speler en zet hem aan. Benieuwd hoe lang ik hier verboden films kan spelen voordat de bewakers hier op komen dagen.
    'Oh fuck, dat moet zeer doen,' zeg ik droogjes na een tijdje en voorzie mezelf van een cracker.


    No growth of the heart is ever a waste

    james lion

    'n-nee' stotter ik. toch? vraag ik aan mezelf. 'nee' zeg ik iets overtuigender. 'en nou wegwezen het is binna tijd voor het avond eten!" zeg ik en loop mijn kantoortje uit. alex blijft raar genoeg nog even zitten. zonder om te kijken loop ik richting de eetzaal.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kate

    Met een grijns neem ik plaats op de andere bank, films kijken. I love it, natuurlijk mag je hier alleen maar geschikte films kijken. Watjes, omdat het voor sommige mensen betrekking tot hun verleden kan hebben. oké, als je zelf bent verkracht kan het best kut zijn om dit te kijken. 'Trouwens ik ben Kate' meld ik aan de twee nieuwe, volgens mij was over de jongen al wat bekent zijn naam was Cole. Maar van het meisje had ik nog nooit iets gehoord, opeens krijg ik een grijns op mijn gezicht bij het aanzien van deze film.


    Trust me. I'm the doctor

    Bonnie
    Grijnzend loop ik, als James het kamertje uit is, het kamertje in. Ik kijk neer op Alexis, hoe ze verdrietig zit. ''Is er iets, madame?'' vraag ik grijnzend.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alexis.

    Heel even krijg ik hoop, als hij bij zijn antwoord stottert, maar als hij resoluut 'nee' zegt, zinkt al mijn moed in een. Hij houdt niet van me.
    Daarna zegt hij dat ik weg moet en het etenstijd is, maar ik heb geen honger. En geen zin, het is altijd hetzelfde: iemand heeft te weinig, een ander heeft te veel en al helemaal Alaska, die niets wil eten.
    Tot overmaat van ramp komt Bonnie ook nog eens binnen. 'Nee, er is niets. Moet jij niet gaan eten?' zucht ik. Waarom moet ze zich toch altijd overal mee bemoeien, wat vervelend.


    everything, in time

    james lion

    als ik de akntine in loop zit er nog niemand. ik loop langs de bakken met eten en schep op wat ik lekker vind. dan ga ik zitten aan een van de houten tafels. al snel lopen er 2 kinderen binnen die precies 20 stoelen van mij vandaan gaan zitten. soms is het best lastig tussen al deze kinderen te werken en stiekem heb ik een heel klein beetje medeleiden met mezelf


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    waarom schrijft er niemand?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    waarom schrijft er niemand?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Omdat ik moet wachten op Sanne.:Y)
    En ik denk dat er veel mensen moeten wachten.:'D


    everything, in time

    Ik heb al die films nog niet gezien, dus ik moet maar een beetje improviseren qua wat er op het scherm gebeurd :']

    Cole Smith - Narcistische Drugsverslaafde Filmster
    Ik haal mijn schouders op. "Ze mogen best proberen me straf te geven, I don't care." Ik luister naar haar preek over films en knik. "Er zijn gewoon weinig regisseurs die een sprong in het diepe durven te maken. Begrijpelijk, omdat iedereen natuurlijk wil verdienen, maar ook jammer. Mij beginnen al die scripts die op elkaar lijken ook behoorlijk de keel uit te hangen." Er komen twee andere binnenlopen en ik schud meewarig mijn hoofd als ze vragen naar de film. Ken uw klassiekers, dames. Als Uma Thurman weer eens ergens een hoofd afslaat grijns ik. "Ze is echt op haar best in deze film, vinden jullie niet?"

    Alaska Green - Anorexia Patiënte met Pleinvrees
    Als de allesoverheersende geur van het eten mijn neus binnenkomt schrik ik. O nee, straks moet ik weer naar beneden om te eten. Ik voel hoe ik misselijk word loop snel naar de deur. Zouden ze het merken als ik wegbleef? Waarschijnlijk niet. Ik sluit mijn deur zachtjes en zet de cd-speler weer aan. De zachte klanken stromen mijn oren in en met gesloten ogen ga ik op bed liggen.

    noatje schreef:
    waarom schrijft er niemand?


    word het nu spam??? :$


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."