• Endure, Suusijsje en Dumbledore hebben dit RPG topic bedacht. Bedankt Endure voor het verhaal! _O_

    Het verhaal

    Ze noemen ons uitschot, lastpakken, probleemkinderen of nog erger; Moeilijk opvoedbare kinderen. Hoezo dat nou weer? We doen graag ons eigen ding en hebben onze eigen manier van leven, denken en onze creativiteit uiten. Is dat zo problematisch? Dat we niet alles doen wat ons opgelegd wordt? Wij noemen dat leven.

    Helaas kijken buitenstaanders er anders tegen aan en raad eens waar we nu zitten, een gesloten inrichting, een huis vol jongvolwassenen en tieners. Ze zijn hier strikt en je verdrinkt haast in de regels, mocht je jezelf daaruit proberen te redden gooien ze je weer in het diepe. Dan mag je hun klusjes doen, de afwas, schoonmaken, koken. Zij horen toch voor ons te zorgen? Ach, wie luistert er nou naar ons, de mensen die worden uitgekotst door de maatschappij.


    De personages
    Jongeren voor de richting.
    Endure als Caithlin Alice Wood > komt later
    Noatje als James Lion
    Dumbledore als Bonnie Savarin
    Suusijsje als Alexis Levine
    Rws als Adilah Mariëlle de Boer
    Dumbledore als Mitchell Grice
    Bear als Kate en peter Forestfield
    Vluuv
    TheBoss

    Voorbeeld redenen
    anorexia, woedeaanvallen, schizofrenie of gewoon onhandelbaar in het huis


    Informatie
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Innerlijk:
    Waarom je daar zit:
    Eventueel extra:

    Voorbeeldje
    Thomas
    Ik liep naar de deur, terwijl ik wist dat ik daar mijn uitweg niet zou vinden. Naast mij staat Sophie. Ze kijkt me aan zonder iets te zeggen.


    Kom maar op! :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AJ.

    Ineens klinkt er gegil. Ik trek vermakelijk een wenkbrauw op. James staat op en roept de vechters tot de orde. Perfecte gelegenheid om hem die paar peuken afhandig te maken. Met de getrainde hand van een dievegge gris ik tien sigaretten uit het pakje en steek ze in mijn zak. Met een steenkoud gezicht kijk ik toe hoe onder andere Alexis en Bonnie naast me plaatsnemen.
    'Goh, ik heb gezelschap,' zeg ik met een klein glimlachje.
    Mevrouw de Pijper? Ik zal maar niks zeggen. Ik heb mijn eigen missie: ervoor zorgen dat Alaska wat gaat eten.
    Dan begint Alexis te praten en ik volg het gesprek zwijgend en rustig. Vroeger? Waarom zat zij hier ook alweer? Iets met Munchausen, right? Oh, en ze was misbruikt door haar vader. Jezus, dat wens je echt niemand toe. Dan komt ook nog Alaska erbij zitten. Dat ze zichzelf nog overeind kan houden. Ze ziet eruit als een overlevende van een concentratiekamp. Ze móet eten! Maar hoe ga ik daarvoor zorgen? Over eten gesproken, dámn wat heb ik een trek.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 21:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    james lion

    alex legt uit waarom ze vochten. ' zo is het genoeg dame's jullie zijn te ver gegaan dit keer.' zeg ik nadenkent. 'jullie vier' ik wijs naar cole mitchell alaska en AJ. ' jullie mogen gaan' en jullie twee i wijs naar bonnie en alex. ' bijven hier nog even zitten.' zeg ik streng. de vier kinderen staan op gelucht op en lopen mijn kantoortje uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Bonnie
    Grijnzend en dankbaar kijk ik Mitchell na. Gek genoeg, vind ik er niets aan om in het kamertje van James te zitten, maar het geruzie met Alexis vind ik heerlijk. ''Kom maar op met dat gezeik.'' zeg ik. Ik weet dat alle problemen op mij af komen en dat ik de schuld krijg, aangezien Alexis hem toch wel pijpt en het goed maakt. ''Ze kwam aan mijn gezicht!''

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AJ.

    Nog voor ik het vertrek verlaat wijs ik even kort op Bonnie.
    'Ik krijg nog wat van je,' zeg ik wat zakelijk en verdwijn dan. Nu sta ik buiten bij Mitchell, Cole en Alaska. Dus Bonnie vermoedt Alexis ervan een relatie te hebben met James? Auwtch, das nasty. Behoorlijk. Dan bedenk ik me dat ik mijn film nog moet hebben, als het goed is. Ik wend me tot de rest van het gezelschap.
    'Iemand behoefte aan een film met veel bloed, gevloek en geweld? Goed voor ieders ontwikkeling, niet waar?' Ik trek een klein glimlachje, alvorens ik weer met mijn serieuze blik door de gang kijk. Mijn blik valt op het raam, waar de zon fel doorheen schijnt. Ik slaak een zucht. Was ik maar weer op vrije voeten.


    No growth of the heart is ever a waste

    james lion
    'ze kwam aan mijn gezicht' zegt bonnie verwaand. ik kijk naar alexis. ze kikt naar de grond. 'alexis?' 'is dit waar?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 17:04 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alexis.

    'Ja,' fluister ik tegen de grond. 'Maar zij begon, ik meen het, ze lokte me uit.' Wat moest ik in godsnaam zeggen? Ik kon toch niet letterlijk zeggen wat Bonnie zei, dat is zowel voor James als voor mij gênant. Waarom neemt hij het niet voor mij op? Het was Bonnie, echt waar.


    everything, in time

    Bonnie
    Ik zie hoe Alexis verward naar de grond kijkt en in gevecht zit met haar eigen gevoelens. Precies datgene waar ik gemakkelijk en graag mee speel. ''Voor uw informatie, ik weet alles wat er speelt tussen jullie.'' zeg ik grijnzend. Ik weet het toch zo te brengen dat ik dreigend over kom. ''Dat is toch verboden?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    o wacht het klopt niet meer!
    ik schrijf het wel opnieuw

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 17:08 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kan ik nog joinen? (A)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holmes schreef:
    Kan ik nog joinen? (A)


    Haha tuurlijk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bonnie
    ''Corvee, oké best!'' zeg ik eigenwijs. Ik sta op, maar wacht als ik bij de deur sta. ''Als jullie maar niet denken dat ik niet naar de directeur ga, relaties tussen begeleider en gék zijn verboden.'' Grijnzend leg ik de nadruk op 'gek', omdat ik duidelijk Alexis bedoel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    james lion

    'hoe bedoel je bonnie?' ik kijk haar vragend aan. 'er is niks verboden, teminste ik doe iniedergeval niks fout' zeg ik ter bevestiging. ' maar jullie geven elkaar de schuld?' 'dat zal namelijk betekenen dat jullie ook alletwee straf (-.-) krijgen' zeg ik boos. 'bonnie jij neemt corvee van cole over, alex jij blijft nog even hier' zeg ik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    @dubledore -.-" nu klopt ie weer niet


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    @dubledore -.-" nu klopt ie weer niet


    Dumbledore. 8D

    Waar heb je het over?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alexis.

    Puh, denk ik, dat is lekker voor Bonnie. Maar ik zucht als ze weer over een of andere relatie begint. 'We doen nieeeeeeets!' roep ik haar na. 'En ik ben niet gek!' Maar Bonnie is al weg, geloof ik. 'Toch?' vraag ik onzeker aan James. Misschien ben ik wel gek en zit ik daarom heer, dat zou heel goed kunnen. Waarom zou ik eigenlijk hier moeten blijven? Niet dat ik het erg vind, alleen maar meer tijd bij James.


    everything, in time