• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:53 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Rocket schreef:
    Hmm.. Alle andere ideeën die in me opkomen, zijn allemaal romantisch x]

    Noem eens wat op dan. Misschien kan ik dat zelf wat MINDER romantisch maken x)


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Ja klopt heb ik ook.
    Maar dat neemt niet weg dat ik met vrienden uit mag gaan. En ik heb liever als ik uitga dat mijn haren goed zitten x) En zowieso hou ik niet echt van zwemmen :x Enge evaringen mee.

    Wat maakt het dan uit als je samen naar de skatebaan gaat en je vriend je ziet? :'D
    Ik zou zulke dingen niet 'geheim' houden. Echt niet. Kun je een hoop ellende mee veroorzaken. Ik denk zelfs dat die vriend van je daar dan meer achter gaat zoeken dan als je het gewoon zegt.
    Maar goed: ga winkelen in Rotterdam ofzo _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Inanimate schreef:
    (...)
    Noem eens wat op dan. Misschien kan ik dat zelf wat MINDER romantisch maken x)

    Bioscoop, picknicken x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Wat maakt het dan uit als je samen naar de skatebaan gaat en je vriend je ziet? :'D
    Ik zou zulke dingen niet 'geheim' houden. Echt niet. Kun je een hoop ellende mee veroorzaken. Ik denk zelfs dat die vriend van je daar dan meer achter gaat zoeken dan als je het gewoon zegt.
    Maar goed: ga winkelen in Rotterdam ofzo _O_

    Mijn vriend zou het niet fijn vinden denk ik. Terwijl hij zelf ook altijd met vrienden/vriendinnen weg gaat. Zowieso als hij me met een andere jongen zal zien lopen zal hij dat niet fijn vinden. Maar ik neem dat ook niet weg van hem. Maar ik ga dan juist niet expres naar een plek waar mijn vriend zou zijn. Gaat hij zich waarschijnlijk lullig voelen. En ik heb het idee dat mijn gewone vriend, die met mij uit wil mij stiekem wel eeen beetje leuk vind. Maar daar doe ik verder niks mee. Rotterdam is te ver weg voor mij.


    Sometimes it's best not to care.

    Depulso schreef:
    (...)
    Whahaha lol uhhm Skaten? Geen idee (a)


    Gewoon inlineskates, en dan rondjesdoor het park.


    Food.

    Tsja als jij alle ideeën niet goed vind dan kom je sws niet ver (krul)


    -

    Genius schreef:
    Tsja als jij alle ideeën niet goed vind dan kom je sws niet ver (krul)


    wth.