• Ik heb allang niet meer echt een verhaal gevolgd, want ik was de hele tijd bezig met mijn eigen stories te schrijven.
    Dus wat ik lees:
    - One Direction (iedereen, but i prefer Louis and Harry)
    - Harry Potter (iedereen)
    - Onbekende personen


    Harmonia nectere passus.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 14 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    meer?


    Harmonia nectere passus.

    Show the world who you really are - Fred Wemel

    De Wemels en de Brighters wonen vlak naast elkaar, hun huizen zijn slechts gescheiden door een smal bos. Toch hebben ze nooit contact met elkaar, dit door het grote verschil tussen deze twee tovenaarsfamilies. De ouders haatten elkaar en hebben het hun kinderen verboden contact te hebben met het andere gezin. Maar hoe kun je een kind verbieden kennis te maken met een speelkameraadje dat zo dicht bij wonen? Alexandra Brighter- ook wel Alexi genoemd- en haar nichtje, June, worden in het geheim bevriend met de tweeling van de familie Wemel: Fred en George. Maar wat als ze alle vier naar Zweinstein gaan? Haar ouders verwachten dat ze in Zwaderich terecht zal komen, maar dat zou betekenen dat ze nooit contact op zou mogen nemen met haar twee beste vrienden. Is er een keuze mogelijk?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Even though every wound is healed by time, it's history will always be marked by a scar.


    "I owe you"
    "You don't owe me anything, Draco"
    "Yes I do, I owe you my life

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 17:34 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.



    De Maya's voorspelde lang geleden de einde van de wereld op 21-december-2012.Maar wat als het niet de einde van de wereld is , maar iets wat de mens zelf veroorzaakt heeft en de natuur een handje mee helpt?
    21 December leuk net zo normaal als alle andere dagen. Het sneeuwde en het was bijna kerst. Loena ging samen met haar bange zusje Lilly naar de bioscoop. Alles leuk normaal tot er een sneeuwstorm komt waardoor ze niet meer naar huis konden. Een onbekende jongen zorgt er voor dat ze thuis kommen.Maar wat als als hij niet meer naar huis kan omdat auto's niet mogen rijden,de ouders ook niet naar huis kunnen en er 's nachts wat gebeurd en niemand weet hoe?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Seperator -1D (Hary Styles, Liam Payne) enjoy!


    All I have in life, is my imagniation.

    Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:53 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Crazy how we fit ~ One Direction


    Never give up the one you love.

    Fade into darkness oordeel zelf of je het leuk vind.

    Ik heb twee 1D stories (:

    Cursed Gifts -One Direction
    You found me -Liam Payne

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 23:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Abduction.
    Als je wil (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    What if..
    What if it doesn't stay with Friends With Benefits
    What if it becomes more, way more
    Soundtrack





    http://www.quizlet.nl/stories/59625/i-fell-head-over-heels-for-you--harry-styles/


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."