• Op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus is het verboden dat een leerling een relatie krijgt met een leraar.
    Maar als Valene Valom op zweinstein komt veranderd alles voor Severus Sneep,Hij word stapel verliefd op Valene ookal is dat verboden.
    Severus durft geen relaties meer aan omdat zijn hart jaren geleden voledig brak,Het meisje waar hij stapel op was hete Lily.
    Zij koos voor een ander en Severus z'n hart brak ik tientalle stukjes,Daarna heeft hij nooit meer echte liefde kunnen vinden.
    Zou Valene er verandering in kunnen brengen?

    Of

    Als Valene 2 jaar is gaan haar ouders (Severus & Lily) uitelkaar.
    Lilly koos voor iemand anders Severus z'n hart brak en storte zich helemaal op zijn dochtertje,
    Hij leerde haar alles over de tover kunst en ze is een succes volle heks geworden.
    Ze is nu 16 jaar en zit op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus,
    Haar vader is nogaltijd geen andere liefde tegen gekomen.
    Valene wilt hier verandering in brengen en gaat opzoek naar de ware liefde van haar vader.

    Welke vinden jullie het leukste?
    De Stemmen:
    Storie 1, 9% met de stemmen mee gesteld van mijn ouders enzo XD
    Storie 2, 7%

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:40 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    2.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    2.


    Je stem staat erbij :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    2 lijkt mij het leukste. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    2


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    2(A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    2 _O_

    en mij waarschuwen hé als het verhaal online staat:Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    1.


    Your make-up is terrible

    SpookyAthena schreef:
    2 _O_

    en mij waarschuwen hé als het verhaal online staat:Y)


    Kom voorelkaar :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ps ik waarschuw iedereen!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    1. (:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    1.


    Felix

    Dank u voor de stemmen (A)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.