• Edit: Voorlopig kies ik voor dit deel van het verhaal foto 1. Foto 2 wordt waarschijnlijk op een later punt alsnog gebruikt. De stemmen liggen gewoon te dicht bij elkaar. :')

    Welke van de twee is mooier?


    [Klein meisje moet gedwongen 'groot' worden, vandaar de grote maat.]

    of


    [Lost, sold, ditched ...]


    1 - |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |

    2 - |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |||| |

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 23:25 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    zeker weten de eerste

    En deze stem telt voor 2 want Sevda -die naast me staat- vind het ook


    "Ignite, my love. Ignite."

    nerveus schreef:
    Geen van beide.. sorry.


    Daar heb ik niks aan, want uiteindelijk 'moet' ik toch 1 van de 2 kiezen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Laatste^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sadistic schreef:
    (...)

    Een mix? Hoe dat dan? :/

    Ehm, bijvoorbeeld dat ze zo op van die schoenen voorbijloopt, maar dan vanachter gefotografeerd. En dan loopt ze dus voorbij zo'n dezelfde paar schoenen die daar verlaten liggen, haha.
    Ik bedoel, het is niet dat zij de laatste of de enige is. Er zijn er veel van. :D
    - slecht idee -


    Where there is a sea there are pirates...

    Beide echt supermooi! Ik ga voor #2


    Behind the laughter it actually means something.

    Captain schreef:
    (...)
    Ehm, bijvoorbeeld dat ze zo op van die schoenen voorbijloopt, maar dan vanachter gefotografeerd. En dan loopt ze dus voorbij zo'n dezelfde paar schoenen die daar verlaten liggen, haha.
    Ik bedoel, het is niet dat zij de laatste of de enige is. Er zijn er veel van. :D
    - slecht idee -


    Haha, ik vat 'm al. Nee, dat lijkt me in dit geval iets te chaotisch, dan zou ze er eerder op haar blote voeten voorbij moeten lopen, want al zijn er meerdere, het verhaal draait om haar. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Twee denk ik. Want ik vind op die eerste foto niet zo mooi dat je nog een stuk schoen ziet waar de voet te kort voor is, als je me snapt :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Haha, ik vat 'm al. Nee, dat lijkt me in dit geval iets te chaotisch, dan zou ze er eerder op haar blote voeten voorbij moeten lopen, want al zijn er meerdere, het verhaal draait om haar. (:

    Oh ja!
    Dan kan je de schoenen dan op voorgrond laten liggen en erop inzoomen.
    En dan in de verte kan je dan van die sexy blote benen zien die zo weglopen. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    2

    Bollocks schreef:
    Twee denk ik. Want ik vind op die eerste foto niet zo mooi dat je nog een stuk schoen ziet waar de voet te kort voor is, als je me snapt :'D


    Ik snap, maar dat is expres gedaan. Een klein meisje dat gedwongen groot moet worden, als het ware. Maar ik snap dat de foto misleidend/verwarrend is als je het verhaal/de betekenis niet kent. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind één de mooiste, maar voor het verhaal past twee er beter bij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Assassin schreef:
    Die tweede, past meer bij het woord verloren.

    Perish schreef:
    2


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Oké, volgens mij gaat het 2 worden dan. Of 1 moet wel ineens een heel maffe spurt trekken. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    11111111111!!!!
    Ik vind dat concept van dat kleine meisje in die kleine schoenen keileuk!
    Wacht op mij, dan maken we er samen 1 haha.


    Where there is a sea there are pirates...