• Helleuw!

    Laura is al jaren bevriend met NAAM. Maar na al die jaren is hun relatie wel wat meer geworden dan alleen vriendschap, in Laura's ogen dan. Kusjes, knuffels, hoe duidelijk kan het zijn? Laura is smoorverliefd op NAAM en ze denkt nu toch echt zeker te weten dat NAAM dat ook is en wil hem vragen. Maar dan komt Laura ergens achter. NAAM blijkt helemaal niet op Laura te vallen, want hij is homo! NAAM heeft haar nooit verteld dat hij homo was, omdat hij haar niet wilde kwetsen, maar nu weet ze het toch, moet ze het er met hem over hebben? Laura besluit NAAM niet te laten merken dat ze het weet en probeert hem inplaats daarvan op andere gedachten te brengen. Maar kan Laura hem wel op andere gedachten brengen? Of is hij vastbesloten en heeft Laura's uitsloverige gedrag alleen maar nare gevolgen voor hun vriendschap?


    Doen/niet doen?
    Titel?
    Beroemde ster als jongen? (stiekem dacht ik zelf aan Bieber) Indien geen ster, welke naam dan voor een onbekend persoon?
    Extra?

    Oh en als iemand een betere naam dan Laura weet is die ook welkom hoor :3

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 20:02 ]


    “Love is a contradiction.”

    Doen'
    I Like Him, But Gay, How is it Possible!
    James Braxford



    Firm believer of all that is magic

    Doen/niet doen? Doen!
    Titel? In love with a guy gay?!
    Beroemde ster als jongen? Ik vind Justin Bieber ook wel een goed idee (A) eigenlijk weet ik niemand anders, op dit moment xd

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 20:07 ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Do
    Geen idee
    Uhm, Ik zou onbekende personen doen, die worden meer gelezen denk ik.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming