• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er altijd voor je! Ik val ook wel is buiten de klas.. ik weet hoe je je voelt! x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ze zijn je niet eens waard.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Aahw lieve lieve Samantha!
    Dat verdien jij zo niet, als ze open zouden staan voor wie jij bent..
    ik zou het wel wten hoor. Als ik bij jou in de klas zou zitten, dan zou ik gelijk op jou af rennen om samen met jou te gaan =3

    Echt, ik heb echt respect voor hoe jij bent en ik vind hun zó stom.
    Het is echt heel moeilijk om hier mee om te gaan, ik kan het zelf ook niet, veel moeite mee gehad (en heb ik vast nog wel als ik t weer tegen kom), maar misschien toch maar weer denken dat t aan hen ligt ofzo?
    Sterkte!! en je kan altijd met je verhaal bij mij terecht <3

    Ugh, dat is echt vervelend. Ik ken dat van uit de lagere school. Maar dat dat nog bij mensen in het hogere het geval is, vind ik vreemd :/ Ik kan me heel goed voorstellen dat je je op je tenen getrapt voelt :/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik snap echt hoe je je voelt.
    Mijn klas is ook zo kut -.-
    Trek je vooral niets van hen aan, vraag desnoods aan die leerkracht of jullie het gezellig met zn drietjes mogen doen (;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sweeney schreef:
    Ze zijn je niet eens waard.

    De ironie is dat ik me exact in omgekeerde richting voel. Dat ik hen niet waard ben. Dat zij niet zitten te wachten op iemand die toevallig niet op hen kun niveau Photoshoppen en filmen. Trust me, dat is echt killing voor je zelfvertrouwen. Op een opleiding is het de bedoeling dat je dingen gaat leren maar hoe de hell moet dat als me de kans niet eens wordt geboden door m'n medestudenten?
    De hele teringzooi zit 't 'm erin dat we geen keus hebben. Dolgraag ben ik een team gaan vormen met drie man en gewoon schijt gaan hebben aan de rest, maar helaas, het zij niet zo.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb het altijd al meegemaakt.
    het doet me veel verdriet,, maar bij mij in de klas is het zo dat ik de ENIGE ben die eruit valt.. da's nogal moeilijker!
    Vertel anders aan dat meisje van je andere school hoe jij je voelt, en misschien kun je er met je mentor over praten?
    dat jouw mentor wel wat aardiger is dan die van mij, hoop ik!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    ahw, gelukkig is onze klas niet zo..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat heb jij een kinderachtige klas zeg, zoals je zelf al zegt, ze gedragen zich als een stel pubers, verschrikkelijk.(':

    Je zou ze eigenlijk zo hard terug moeten pakken, maar ja, dan verlaag je je tot hetzelfde niveau.. Wat jij hebt gezegd is wel prima, trouwens. You were so right.
    :9~


    everything, in time

    Pffft, dat is kut man. Vroeger ging het bij mij ook zo, maar nu in de derde klas loop ik zelfs te huppelen, doe ik alles wat ik wil, want iedereen vind het goed, en ze hebben toch niks over me te zeggen. Ik hoop dat het bij jou ook wat beter word.. succes, en wat een bitches.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    TheBoss schreef:
    De ironie is dat ik me exact in omgekeerde richting voel. Dat ik hen niet waard ben. Dat zij niet zitten te wachten op iemand die toevallig niet op hen kun niveau Photoshoppen en filmen. Trust me, dat is echt killing voor je zelfvertrouwen. Op een opleiding is het de bedoeling dat je dingen gaat leren maar hoe de hell moet dat als me de kans niet eens wordt geboden door m'n medestudenten?
    De hele teringzooi zit 't 'm erin dat we geen keus hebben. Dolgraag ben ik een team gaan vormen met drie man en gewoon schijt gaan hebben aan de rest, maar helaas, het zij niet zo.


    Zit je nog op de middelbare, of ben je al bezig met een opleiding? Want als je nog op de middelbare zit, dan ben je straks van al die mensen af. En je moet echt niet denken dat jíj niet goed genoeg bent voor hun, i mean zíj doen kinderachtig.
    Anyway, veel sterkte <3 En ik zie hierboven al staan dat er meerdere mensen zijn die zeggen dat je bij hen terecht kan, en dat kan natuurlijk bij mij ook (:


    Inspiration can hit you any time

    DeKrull schreef:
    Aahw lieve lieve Samantha!
    Dat verdien jij zo niet, als ze open zouden staan voor wie jij bent..
    ik zou het wel wten hoor. Als ik bij jou in de klas zou zitten, dan zou ik gelijk op jou af rennen om samen met jou te gaan =3

    Echt, ik heb echt respect voor hoe jij bent en ik vind hun zó stom.
    Het is echt heel moeilijk om hier mee om te gaan, ik kan het zelf ook niet, veel moeite mee gehad (en heb ik vast nog wel als ik t weer tegen kom), maar misschien toch maar weer denken dat t aan hen ligt ofzo?
    Sterkte!! en je kan altijd met je verhaal bij mij terecht <3


    Eigenlijk is dit precies zoals ik denk :Y) ^^

    En nog een toevoeging: je bent juist supertof! ^^ (en ook ik zou meteen bij jou gaan staan om een groepje te maken! x) wordt gezellig met ons 3tjes al ;o PukkelxDDing er ook nog bij? =D En Assasin of bollocks of Lycaon? =3 hebben we groepje van 5 x) en anders maken we gewoon van 7! =D


    Ligt and Darkness are both very different..

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Zit je nog op de middelbare, of ben je al bezig met een opleiding? Want als je nog op de middelbare zit, dan ben je straks van al die mensen af. En je moet echt niet denken dat jíj niet goed genoeg bent voor hun, i mean zíj doen kinderachtig.
    Anyway, veel sterkte <3 En ik zie hierboven al staan dat er meerdere mensen zijn die zeggen dat je bij hen terecht kan, en dat kan natuurlijk bij mij ook (:

    Haha nee, HBO. Nog 3 jaar te gaan. (Y)

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Grr, echt een mentaliteit van achtjarigen. En ik begrijp het zelfs niet... Ik ken je niet, maar af te leiden uit je reacties/topics lijk jij mij juist een hele fijne persoon. Jammer dat zij dat niet inzien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gosh, en ik dacht dat t op een opleiding afgelopen was met dat kinderachtige gedoe -ga volgend jaar naar een opleiding-

    Anyway, like i said before, veel sterkte en succes! (:


    Inspiration can hit you any time