• Ik denk dat ik blij moet zijn dat ik geen overgewicht heb, of anorexia of iets in die richting.. Maar toch voel ik me dik. Ik ben 1.67 en weeg ongeveer 50 kilo. En áls het een gemiddeld gewicht is, dan nog. Wat ik wel niet zou doen voor die prachtige lange benen en slanke buiken.. Ik weet dat het dom en niet goed is op mijn 13 jarige leeftijd, maar toch; ik wil afvallen. Mijn vraag is of jullie tips hebben om af te vallen - tips zoals vingers in je keel steken en laxeerpillen negeer ik want dat wil ik absoluut niet -..


    Edit: Misschien is het handig de tips hierneer te zetten;

    - extra dingen laten staan
    - fruit/groente tussendoor (komt neer op gezond eten)
    - joggen en/of andere sporten
    - water drinken

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 15:51 ]

    Fashionable schreef:
    (...)

    Believe me, ik heb écht geen ondergewicht. ;x

    En wat heb ik dan, overgewicht met mijn 1,70 en 65/67 kilo?
    Nee ik heb gezond gewicht.. En je moet uitkijken met afvallen want dat is niet goed op jouw leeftijd, je moet genieten van het nu, en vooral omdat je 13 bent. Niet om je aan te vallen ofzo maar zohet is gewoon.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)
    En wat heb ik dan, overgewicht met mijn 1,70 en 65/67 kilo?
    Nee ik heb gezond gewicht.. En je moet uitkijken met afvallen want dat is niet goed op jouw leeftijd, je moet genieten van het nu, en vooral omdat je 13 bent. Niet om je aan te vallen ofzo maar zohet is gewoon.


    Ja, ik begrijp dat ik niet maaltijden moet overslaan en mezelf uithongeren - zo ver zal het niet komen -. Maar het is wel dat jij negentien bent en ik 13.. Wel nou eigenlijk gaat het me ook niet om het gewicht, maar ik wil zegmaar een platte buik. ;$

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 15:56 ]

    Fashionable schreef:
    (...)

    Ja, ik begrijp dat ik niet maaltijden moet overslaan en mezelf uithongeren - zo ver zal het niet komen -. Maar het is wel dat jij negentien bent en ik 13.. Wel nou eigenlijk gaat het me ook niet om het gewicht, maar ik wil zegmaar een platte buik. ;$

    Oke ja, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn hoor. Ga op dansen, dat is ook sport en het helpt ook. En er zijn meerdere meiden van je leeftijd die dat ook doen, by the way het is leuk ook nog dus ik zou zeggen doe dat ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Fashionable schreef:
    (...)

    Believe me, ik heb écht geen ondergewicht. ;x


    Ik ben twee centimeter kleiner en weeg evenveel. Ik heb wel ondergewicht.


    Olive

    je bent even oud als ik en even zwaar.
    en toch ben ik 5 cm kleiner:Y) en ik ben niet dik. voel me niet dik.
    Geloof me je hoeft niet afvallen :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ben twee centimeter kleiner en weeg evenveel. Ik heb wel ondergewicht.


    Ik wil niet de hele tijd moeilijk doen.. Maar jij bent 15. Maakt dat niet een groot verschil of heb ik het dan mis? ;$
    Houston schreef:

    Oke ja, maar je moet er wel voorzichtig mee zijn hoor. Ga op dansen, dat is ook sport en het helpt ook. En er zijn meerdere meiden van je leeftijd die dat ook doen, by the way het is leuk ook nog dus ik zou zeggen doe dat ;)


    Dan is het goed dat ik sinds kort op dansen zit. (:

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 16:06 ]

    Ik ben twee centimeter kleiner en weeg 55 kilo, en ik voel me niet dik :')
    Dus als ik jou was zou ik niets aan je eetpatroon veranderen, tenzij je veel en vet eet. Want dat is voor niemand goed.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je heb een GOED gewicht, en een mooi gewicht!

    En ik ga je niet helpen, want ik heb een eetstoornis Ik ben bang dat je dadelijk ook zoiets ontwikkelt. 1 ding, maak nooit de stomme fout die ik heb gemaakt, genaamd chrash dieeten.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 16:13 ]


    <3

    Leeftijd maakt geen fuck uit. Ik ben 1.70 en weeg 69 kilo nu. Ik sport 2x in de week bij de sportschool, ik hoef niet af te vallen persé maar gewoon lekker in mijn vel zitten en gezond te leven. Denk daar aan,


    SLOAN.

    Geloof me, je moet echt niet afvallen.
    Ik ben 1,70 en weeg 53 kilo, ik heb ook geen platte buik.
    Als je een platte buik wilt, kun je dat beter bereiken door de gaan sporten - zoals dansen, wat al genoemd is - of buikspieroefeningen doen.
    Afvallen gaat voor jou niets oplossen, je moet dat ook écht niet doen! Afvallen op jonge leeftijd is écht heel slecht, en je zult er geen platte buik van krijgen, tot het echt té ver gaat. Dan heb je een platte buik maar stel je verder ook niks meer voor, en kan je in het ziekenhuis opgenomen worden net zoals mijn beste vriendin.

    Probeer jezelf te accepteren zoals je bent, met zo'n gewicht en lengte kan je echt niet dik zijn! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    First of all, afvallen met jouw gewicht gaat ongelofelijk moeilijk zijn want je weegt volgens mij al een paar kilos onder een gemiddeld gewicht.
    Wat ik wel snap is dat je je lichaam in betere vorm wilt krijgen, maw je spieren training.
    Hiervoor kan je best naar een plaatsellijk fitnesscentrum gaan, die je de nodige oefeningen zullen aanleren om jouw spieren in een gezonde vorm te krijgen (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Doe voor het slapen een paar buikspieroefeningen, en combineer die overdag met bijvoorbeeld cardio of hardlopen. En in plaats van brood eten tussendoor, kun je beter fruit nemen. En altijd de fiets pakken voor mooie benen ;D


    You move me ......... Kurt

    water drinken inderdaad , doe dat voor je eet , dan heb je automatisch minder honger (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H