• Ik heb een groot deel van mijn abo's verwijdert omdat er gewoon niet aan gewerkt werd.
    Ik zoek dus nieuwe stories die aan de volgende eisen moeten volstaan;
    - Gesproken tekst tussen "aanhalingstekens"
    - Goede verhaallijn
    - Beschaafd Nederlands geschreven
    - Moet actief zijn
    - Het moet in de verleden tijd geschreven zijn

    Het liefst van al lees ik;

    - Twilight
    - Harry Potter
    - Onbekende personen (Enkel als het echt een sterk verhaal is)

    Kom niet af met;

    - Justin Bieber
    - Voetbal
    - Tokio Hotel


    Alvast bedankt ^-^

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 17:27 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Give Love a Try [DM(HP) Dat << is mijn story, en ik heb nog veel van mijn favo abo's op mijn profiel staan, misschien staat er iets tussen?

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 20:19 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Square schreef:
    The Eyes of a Snake [Slytherin]
    En verder heb ik nog wat verhalen over onbekende personen en twee HP-verhalen die al zijn afgelopen. En je zou ook eens bij Defensive's verhalen moeten kijken. ^^


    Shit, je bent eerder :'D
    Zelfde als wat Square zegt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world
    HP-story over een meisje dat de eerste 4 jaar op Beauxbatons gezeten heeft maar het vijfde jaar naar Zweinstein komt, (ombers jaar, ghehe)
    Ron Wemel-lovestory (H))(H)
    tis wel al lang, zo'n 100 hoofdstukken, ik weet niet of je zin hebt om zoveel in te halen...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Searching The Supernatural°

    Lauren is een demonenjager, een van de beste van de wereld. Alleen is ze zeker niet als alle andere; haar partner is namelijk een vampier, Michael, die tevens haar beste vriend sinds altijd is.
    Lauren en Michael zoeken het land af naar demonen, geesten en andere kwaadaardige gevallen, tot ze op een dag op een demon stuitten, die rare indrukken achterlaat. Zelfs als hij dood is, blijven ze visioenen en tekens van hem krijgen.

    Sam en Dean zijn twee demonjagers. Twee broers, met als vader de beste van heel Amerika. Ze reizen het land af, op zoek naar hun verdwenen vader, en om mysteries op te lossen. Maar op een dag is het een ander mysterie dan anders. De demon is weg, maar de plek blijft behekst. Wat als de dan ook nog te doen krijgen met een mysterieus meisje en een vampier, die het enkel moeilijker maken voor de broers? En wat als ze dan besluiten de vampier te vermoorden, wat het meisje enkel woedender maakt?


    Supernatural fanfic :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Jumping of the Edge, Into the Deep [DM]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Deze voldoet aan je eisen, het is beschaafd Nederlands en eloquent (=welbespraakt) geschreven. Ik hoop dat je geen moeite hebt met het feit dat sommige stukjes in de tegenwoordige tijd staan, maar over het algemeen speelt het zich in het verleden af.

    Het plot in het kort: jongen van 14 gaat op jacht naar een mysterieus wit hert, maar komt er achter dat deze hinde een heel andere plek inneemt in zijn lotsbestemming dan gedacht.

    Hier komt ie:

    http://www.quizlet.nl/stories/47150/maanhert/


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.



    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?

    Dankje als je hem wilt lezen(flower)

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 12:03 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    IraTotalis schreef:
    Deze voldoet aan je eisen, het is beschaafd Nederlands en eloquent (=welbespraakt) geschreven. Ik hoop dat je geen moeite hebt met het feit dat sommige stukjes in de tegenwoordige tijd staan, maar over het algemeen speelt het zich in het verleden af.

    Het plot in het kort: jongen van 14 gaat op jacht naar een mysterieus wit hert, maar komt er achter dat deze hinde een heel andere plek inneemt in zijn lotsbestemming dan gedacht.

    Hier komt ie:

    http://www.quizlet.nl/stories/47150/maanhert/


    Whahaha, Roos, je praat echt té chic xD
    Leer wat jongerentaal, joh. Hey guys! Coole story hier!
    Oké ik overdrijf xD
    Maar jullie moeten haar story wel echt gaan lezen, het is supercool ;)


    There is freedom in the dark.


    Black Snow.
    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    alleen de 2 eerste hoofstukken zijn in vt geschreven
    -Sins will never change-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    LeaFlammae schreef:
    (...)

    Whahaha, Roos, je praat echt té chic xD
    Leer wat jongerentaal, joh. Hey guys! Coole story hier!
    Oké ik overdrijf xD
    Maar jullie moeten haar story wel echt gaan lezen, het is supercool ;)


    Oke, bedankt dat je voor me opkomt Li (Y)
    Ik kan dit soort dingen gewoon niet, weet je....


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Sorrow.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."