• Oke, het verhaal.
    ik was dus een paar weken geleden in praag, ik had namelijk een uitwisseling met een stadje in tsjechie. dan, vlak voor ik met het vliegtuig terug zou gaan naar amsterdam, kom ik erachter dat mijn portomonee (met indentiteitsbewijs, 100 euro en bankpas) foetsie is!
    ik helemaal in paniek, ik kon gelukkig nog wel het vliegtuig op...
    krijg ik na een paar dagen in nederland via hyves een mailtje van een nederlander die in praag werkt/woont en mijn portomonee heeft!
    ik was zo blij! hyves is toch nog ergens goed voor, ik krijg dus mijn portomonee incl inhoud weer terug ^^ dat vind ik echt super lief/aardig
    kennen jullie ook dat soort mensen?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik ken ze niet. Maar fijn dat ze nog bestaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb ook ooit eens een mobiel gevonden en heb hem toen fijn teruggebracht


    Queen of Hell is my name

    tiepmiep95 schreef:
    ik heb ook ooit eens een mobiel gevonden en heb hem toen fijn teruggebracht

    daar zijn ze vast blij mee ^^


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Serieus, jij mag jezelf gelukkig prijzen. Ik was mijn mobiel op de kermis kwijtgeraakt, bleek dat een jongen van een jaar of zestien mijn opa had opgebeld zodat die kwam en mijn mobiel kwam terugbrengen. Ik heb die jongen geprobeerd te vinden om hem te bedanken, maar ik slaagde niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Serieus, jij mag jezelf gelukkig prijzen. Ik was mijn mobiel op de kermis kwijtgeraakt, bleek dat een jongen van een jaar of zestien mijn opa had opgebeld zodat die kwam en mijn mobiel kwam terugbrengen. Ik heb die jongen geprobeerd te vinden om hem te bedanken, maar ik slaagde niet.


    dat is wel jammer, ik heb gelukkig wel contact via mail met die mensen, ik wil ze nog een kaartje sturen per post, als bedankje ^^


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ging jij met het vliegtuig Ö
    Wij moeten met de bus. En gymnasium gaat met het vliegtuig naar griekenland:S


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    xBadxBitchx schreef:
    Ging jij met het vliegtuig Ö
    Wij moeten met de bus. En gymnasium gaat met het vliegtuig naar griekenland:S

    ik wil ook naar griekenland xD
    normaal gaan we ook met de bus (werkweek) en dat is naar parijs, londen, berlijn, praag of budapest. dat is wel met de bus
    maar uitwisseling moest luxer zijn :Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?