• Titel spreekt voor zich.
    Voor wie/wat zou je écht alles doen?

    Ik zou voor mijn familie alles doen. Vooral mijn moeder, ze is door een moeilijke periode gegaan, en ookal doet ze soms zo naar tegen me, ik respecteer haar toch. Ze zou nu allang al niet meer leven .. als wij er niet waren. I appreciate that. Ik hou teveel van haar en zou ook echt alles voor haar doen.
    Mijn beste vriendinnen, ze zijn alles voor me en zoals zij altijd voor mij klaarstaan, doe ik ook alles voor hun.
    Mijn allerbeste vrienden hier op Q. Marleen, Chiara, Dominique, Carlijn, Ryan, Manon, Veranika, Lilian, Luna en nog veel meer. Echt, ze zijn zo belangrijk voor me& voor hen zou ik ook alles doen.

    Nu jullie, ik ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 21:39 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Lotte & Jou & Sophie <33

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 21:42 ]


    Olive

    Authors schreef:
    Lotte & Jou & Sophie <33


    ;$ <3


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn broers &nd Jooz,Lynn,Dagmar


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    mijn (echte) vrienden!!
    en mijn familie, se beteken wel veel voor me en met echt vrienden bedoel ik soms speel en praat ik met mensen van sgool ofzoow, maar eigenlijk zijn ze super saai en stom en nog veel meer!!

    Mijn Broers, vader moeder, en natuurlijk altijd voor mijn vriendin!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mijn moeder en mijn beste vriendin. Denk ik, maar pas als ik weet wat ik dan allemaal zou moeten doen, zou ik echt zeker weten of ik het wel echt zou doen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Misschien een raar antwoord, maar ik zou alles doen voor een tijdmachine ;x
    Gewoon, om terug te kunnen gaan in de tijd en mijn moeder nog eens te zien glimlachen (: Er is echt niks wat ik daar niet voor zou willen doen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Misschien een raar antwoord, maar ik zou alles doen voor een tijdmachine ;x
    Gewoon, om terug te kunnen gaan in de tijd en mijn moeder nog eens te zien glimlachen (: Er is echt niks wat ik daar niet voor zou willen doen.


    Dit vind ik echt een heel mooi antwoord (:


    Olive

    Mijn broertje. Voor mijn 2 beste vriendinnen. En natuurlijk ook voor mijn andere vriendinnen. En een paar mensen van quizlet zijn ook heel speciaal geworden in een korte tijd. <3


    Alleen maar tranen van geluk

    mijn vrienden en familie.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Authors schreef:
    (...)

    Dit vind ik echt een heel mooi antwoord (:


    Thankyou.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik zou alles maar dan ook echt alles doen voor mijn moeder en bovenal voor mijn vriendje :') Die jongen is zo belangrijk voor me.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Voor mn familie,
    En Marjolijn en Marije en wss nog wat vrienden


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Manon, Dilara, Luna, Joyce, Carlijn jij bent in zo'n korte tijd al special voor mij <3. En mijn familie, vrienden. Je hebt geen idee hoeveel ik om je geef, en Manon <3.

    Voor niemand. "Écht alles" gaat me te ver.


    everything, in time