• Titel spreekt voor zich.
    Voor wie/wat zou je écht alles doen?

    Ik zou voor mijn familie alles doen. Vooral mijn moeder, ze is door een moeilijke periode gegaan, en ookal doet ze soms zo naar tegen me, ik respecteer haar toch. Ze zou nu allang al niet meer leven .. als wij er niet waren. I appreciate that. Ik hou teveel van haar en zou ook echt alles voor haar doen.
    Mijn beste vriendinnen, ze zijn alles voor me en zoals zij altijd voor mij klaarstaan, doe ik ook alles voor hun.
    Mijn allerbeste vrienden hier op Q. Marleen, Chiara, Dominique, Carlijn, Ryan, Manon, Veranika, Lilian, Luna en nog veel meer. Echt, ze zijn zo belangrijk voor me& voor hen zou ik ook alles doen.

    Nu jullie, ik ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 21:39 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn BFF die ik al vanaf me 0,5 ste jaar ken. En natuurlijk mijn vader, moeder en twee zusjes. En stiekem ook voor me hond die ik al heel me leven heb


    Trust me. I'm the doctor

    Mijn vrienden en familie en hond omdat ze heel veel voor me betekenen en ze steunen mij in moeilijke tijden!

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 11:33 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn ouders, mijn vriend en mijn beste vriendin.
    Het meest toch wel voor mijn vriend denk ik, al zal ik natuurlijk ook alles wat in mijn macht ligt doen voor mijn oudrs.
    Ook voor mijn beste vriendin trouwens. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Mn ouders en goede vrienden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Is het erg aso als ik zeg 'niemand'? Ik vind het namelijk een heel grote bewering als ik zeg dat ik voor iemand alles zou doen, en aangezien ik nog met veel dingen in het leven niet te maken heb gehad, durf ik het ook niet te zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    In ieder geval mijn moeder, ik durf 't niet over iemand anders te zeggen, zelfs niet over de heel goede vriendinnen, ook al heb ik daar best wel veel voor over, but maybe not everything.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eerlijk gezegt zou ik alles voor mijn moeder willen doen maar ik doe het niet.
    Maar ik zou alles voor JOU doen schatje ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Voor mama, papa en zelfs voor mijn bro. Ookal heb ik echt haat moment voor Rob, ik zou hem echt niet kwijt willen. Want de laatste tijd gaat het echt goed tussen ons en is het ook gewoon gezellig. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou voor niemand álles doen. Maar voor mijn familie, vriendje en vrienden zou ik héél veel geven, inclusief mijn leven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    mijn allerallerbeste vrienden Sascha en Michael. Ik zou meer voor hén doen dan voor m'n bff's :x

    en mijn bff's, daar zou ik ook veel voor doen.

    en mijn familie (nouja, moeder, en broers. de rest is geen familie meer voor mij.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Voor mijn vrienden ofcourse
    En mijn hond
    mijn familie


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Eigenlijk niemand.
    En ga nu niet denken dat ik een harteloos kreng bent.
    Ik ken gewoon niemand die dat waard is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    mijn kleine broertje en zusje


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mijn moeder,


    Everything is worse without music.

    Voor mijn BFF Brenda zou ik letterlijk door het vuur gaan, ik kan me geen leven zonder haar voorstellen.
    Voor Romi zou ik ook alles doen, we delen zo veel en kunnen het zo goed met elkaar vinden.
    Voor mijn broer, hij is echt alles voor mij en een van de personen die het dichtst bij mij staat en op wie ik altijd kan rekenen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.