• Per week verslind ik gemiddeld zo'n twee tot drie boeken en dus ben ik vaak opzoek naar nieuwe boeken om te lezen. Nu is mijn vraag of iemand van jullie leuke suggesties heeft. Zolang de verhaallijn mij interesseert, lees ik eigenlijk elk genre wel. Ook maakt het niet uit of het boek Engels of Nederlands geschreven is.
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen aan een hoop leuke boeken!

    [edit] Ik ben 16.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 14:26 ]


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Duivelsstrijd,
    Eragon,
    Abarat,
    Cherub,
    Warrior Cats,
    Percy Jackson,
    I am number four,
    Grijze Jager,
    Broederband,
    Academicus Vampyrus,
    Fallen,
    Gone


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    voetstappen in het zand
    monddood
    zussen voor altijd
    duister lot


    The thing you do mean something to people -Ncis

    "Thirteen Reasons Why" van Jai Asher

    Ik heb dit boek in het Nederlands gelezen, maar ik denk dat je hem beter in het Engels kunt lezen.

    XXX

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 14:18 ]


    I'm a fucking waste of space, I'm just a stupid kid

    The fault in our stars, van John Green. Veel van mijn vriendinnen hebben hem gelezen, ikzelf nog niet, maar iedereen was er heel enthousiast over!


    Music is life :)

    'Wings' en 'Spells' van ik weet niet hoe ze heet xD ben zo vergeetachtig. Gaat over meisje dat een elfje blijkt te zijn. Ik lees zelf graag CSI of Criminal Minds boeken. Ik vind Karin Slaughter ook héél goed, is een Engelse schrijfster maar haar boeken zijn ook naar het Nederlands vertaald.

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar vroeger toen ik een jaar of 14 was vond ik de boeken van Carrie Slee heel leuk.

    Ik heb ook de serie 'Legend of the Seeker' gelezen, wel in het NL :) Zijn wel heel dikke boeken (van Terry Goodkind trouwens) beetje mythologisch.

    De Wolvenlus/The Loop van Nicholas Evans.
    De Paardenfluisteraar/The Horsewhisper van Nicholas Evans


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Torak en wolf. Van Michelle paver.

    Verraad in de dalen, de gave van katsa en bitterblauw. (Dat is een reeks) van Chrisinte Cashore.

    Ik heb deze zo snel uitgelezen ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Oh en huiver, fluister en voor altijd. Ook een reeks. Weet niet meer van welke schrijver maar het is zo mooi geschreven.


    "Rebellion's are build on hope"

    Quina schreef:
    The fault in our stars, van John Green. Veel van mijn vriendinnen hebben hem gelezen, ikzelf nog niet, maar iedereen was er heel enthousiast over!


    TFIOS heb ik gelezen en het is een prachtig boek, ik raad het je zeker aan!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 14:27 ]


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Twilight
    Prive
    Haar naam is sarah
    50 shades

    dlove schreef:
    'Wings' en 'Spells' van ik weet niet hoe ze heet xD ben zo vergeetachtig. Gaat over meisje dat een elfje blijkt te zijn. Ik lees zelf graag CSI of Criminal Minds boeken. Ik vind Karin Slaughter ook héél goed, is een Engelse schrijfster maar haar boeken zijn ook naar het Nederlands vertaald.

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar vroeger toen ik een jaar of 14 was vond ik de boeken van Carrie Slee heel leuk.

    Ik heb ook de serie 'Legend of the Seeker' gelezen, wel in het NL :) Zijn wel heel dikke boeken (van Terry Goodkind trouwens) beetje mythologisch.


    Van CSI en Criminal minds heb ik er al een hoop gelezen, vindt ze zelf ook helemaal top.
    De overige ga ik eens even googlen. Lijken mij wel wat.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Boeken van Nicholas Sparks? Dear John, Safe Haven, The Lucky One, The Notebook. Oh, en The Perks of being a Wallflower is ook geweldig (:


    Directly, or indirectly, everything we write is for someone.

    Vijftig tinten, de serie, misschien Host, Of de Twilight Saga reeks, je kan ook de Harry Potter Reeks lezen, zowel engels als nederlands, dat is dus inclusief Twilight reeks... en Host...

    Glaasje draaien,
    Kippenvel boeken.
    Carry Slee boeken
    Griezelbus boeken..
    Klem
    Let it Snow
    Zee van Bloed.. is ook een boeken reeks..
    Hoogverraad,,
    Kersenbloed
    Een zomer om nooit te vergeten
    Tweestrijd
    Loverboy & girl van Joost heyink ofso... Goed boek, net als Tweestrijd..
    Ademnood
    Verstrikt
    Een nieuwe zomer, een nieuw begin.
    Sweet Sixteen
    Zwijgen
    Vrees me
    Loverboys van helen vreeswijk
    Kwelling
    Passie

    Na zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen..
    MAar vele zijn drama, romantiek, triller, actie, fanfiction, spanning, mysterie..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    De serie van Legend en Prodigy. Zulke gave boeken. Het laatste deel komt alleen pas in november uit "(


    Believe Then See...

    De serie van Legend en Prodigy. Zulke gave boeken. Het laatste deel komt alleen pas in november uit "(


    Believe Then See...