• Members of the WAG-gang

    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Dromenvanger - Kim - WAG van Gregory van der Wiel.
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 21:54 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Mourinho schreef:
    (...)Zo vatte ik het wel op. Trouwens, Marjolien moet het zelf weten hoewel ik dit persoonlijk een domme oplossing vind..

    Ik zeg verder er ook niets over? Persoonlijk zou ik het niet doen, ik zit er ook wel eens doorheen maar doordat ik gewoon blijf knap ik gewoon weer op, als voor haar dit beter is is dit beter. Ik ben er toch verder niet negatief over?


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    Si, (:

    Nou, je hebt vast gemerkt dat ik een hele lange tijd zat te kutten met me vervolgopleiding en ik wist maar niks want vond alles wel leuk. En nu had ik pas een toets over voedingsstoffen, gezond eten en al dat soort dingen en dat vond ik zo gigantische interessant hé, ongelofelijk, daar ben ik echt graag mee bezig en zo en ik let er ook altijd op bij eten, vind dat ontiegelijk interessant, dus nu ben ik er eindelijk echt uit voor mezelf.


    Behind every great man there’s a great woman

    Pff. Ik ga denk ik zo meteen naar buiten een beetje proberen schrijven ofoz. Ik moet even zeer dringend mijn zinnen verzetten.


    Tears are words the heart can't say.

    Lindsey wie is die knul? (krul)


    Behind every great man there’s a great woman

    Dromenvanger schreef:
    Lindsey wie is die knul? (krul)

    Sergio Canales 8D?


    Everything is worse without music.

    Ik ga straks bezig met Keep Concentrated.. En dan ga ik iets met Bojan doen ghehehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dromenvanger schreef:
    (...)
    Nou, je hebt vast gemerkt dat ik een hele lange tijd zat te kutten met me vervolgopleiding en ik wist maar niks want vond alles wel leuk. En nu had ik pas een toets over voedingsstoffen, gezond eten en al dat soort dingen en dat vond ik zo gigantische interessant hé, ongelofelijk, daar ben ik echt graag mee bezig en zo en ik let er ook altijd op bij eten, vind dat ontiegelijk interessant, dus nu ben ik er eindelijk echt uit voor mezelf.

    Ohja! Haha, kijk mij lijkt dat dus geen bal aan, niets eigenlijks maar ach ik moet toch iets ondernemen 8D.


    Everything is worse without music.

    ReinaxLynn schreef:
    Ik ga straks bezig met Keep Concentrated.. En dan ga ik iets met Bojan doen ghehehe

    Jij doet altijd iets gemeens met Bojan!


    Everything is worse without music.

    Dromenvanger schreef:
    Lindsey wie is die knul? (krul)

    Sergio Canales, ;o
    Hij speelt sinds dit seizoen voor Real Madrid, maar gaat wss hopelijk terug weg :')
    Hij is mijn favoriete speler(nerd)


    The soul needs autumn.

    Linyola schreef:
    (...)
    Jij doet altijd iets gemeens met Bojan!


    Hahahaha geen gemene dingen dit keer


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    buh, ik had eigenlijk mijn naam nog op dat prentje moeten zetten, maar daar was ik te lui voor(krul)


    The soul needs autumn.

    Hee, ik had gelezen dat 2 mensen hier een shirt hadden besteld maar dat die nog niet is binnengekomen? Was dat een voetbalshirt & welke site?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Malissa ik zal eerst Bojan voor je online zetten, want ik weet niet of ik dze weke nog echt online kom. Hnagt er een beetje van af hoe het met iets hier thuis loopt.


    Tears are words the heart can't say.

    Aylantis schreef:
    Hee, ik had gelezen dat 2 mensen hier een shirt hadden besteld maar dat die nog niet is binnengekomen? Was dat een voetbalshirt & welke site?

    s0ccer.nl/com dacht ik.


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    Ohja! Haha, kijk mij lijkt dat dus geen bal aan, niets eigenlijks maar ach ik moet toch iets ondernemen 8D.

    Mij lijkt dat echt heel tof, serieus. Dat vind ik interessant, en politiek. Maar voor dat laatste heb ik veel verstand nodig van economie en dat vak heb ik niet.


    Behind every great man there’s a great woman