• Ik liep vandaag naar mijn lokaal voor Geschiedenis, ik liep naast een vriendin van me, en toen moest ik een deur van de hal op de tweede verdieping naar een gang op de tweede verdieping open doen. Maar die moet je open trekken, alleen ik dacht duwen, bots ik er zo tegenaan..
    Hebben jullie dat ook altijd? Tegen deuren duwen die je open moet trekken?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, meestal niet. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Al-tijd. Dan mag ik daar 100 keer gepasseerd zijn, dan nog doe ik het verkeerd. En omgekeerd trouwens ook. Dat je moet duwen en dat ik trek.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jep:Y) Altijd. bijvoorbeeld bij een deur strekken staat gaa ik duwen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Major schreef:
    Al-tijd. Dan mag ik daar 100 keer gepasseerd zijn, dan nog doe ik het verkeerd. En omgekeerd trouwens ook. Dat je moet duwen en dat ik trek.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Always ghehehe.
    Zij we samen niet zo slim Elena(nerd)..
    En weetje, ik loop ook altijd tegen de mediatheek deur aan. Want de ene keer staat hij op een keertje en de andere keer niet. En ik loop altijd door, dus meestal knal ik er tegen aan :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jep. Heel vaak haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat heb ik werkelijk altijd. (krul)


    wth.

    Dumbledore schreef:
    Nee, meestal niet. (nerd)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik ben er nu eindelijk aangewend hoe ze open moeten, soms houden ze me nog wel eens voor de gek. :')


    Everything is worse without music.

    Ghehee. Ik had net ook zoiets. Ik liep naar de schuur toe maar ik keek naar de grond terwijl ik via de schuur naar buiten wou lopen. Dus ik loop mooi en ineens op het moment dat ik naar buiten wil stappen vliegt de achterdeur keihard dicht door wat wind, recht tegen mij aan x) En toen was mijn ijsje geplet.


    :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    -Steekt hand langzaam op ;$-


    "Don't look back, you're not going that way."

    Major schreef:
    Al-tijd. Dan mag ik daar 100 keer gepasseerd zijn, dan nog doe ik het verkeerd. En omgekeerd trouwens ook. Dat je moet duwen en dat ik trek.


    1.25

    Ik doe het één keer & dan nooit meer :') Dan heb ik er wel van geleerd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee,maar justin bieber wel(cat)


    I´m nothing special.

    ik loop echt té vaak tegen deuren