• Want ik hoef niet naar school vandaag:9~! Ik moest heel vroeg naar de tandarts om 8 uur -.- maar ik moet om 10 uur op school zijn en dan heb ik 20 á 30 min paasviering . En dan mag ik weer naar huis. Het fietsen naar mijn school is nog langer D: Maar mijn vader vindt het onzin dat ik dan nog naar school moet als ik toch geen les heb:Y) dus blijf ik thuis en heb ik een lekker lange weekend:Y)

    so wie is er nog meer vrij om een reden:Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben vrij, omdat ik ziek ben XD
    Maar een vriendin van me die komt op dinsdag ook nooit omdat ze 2 uur reist (heen en terug) naar school, voor maar 1 uur les.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    noooo!!

    ik moet naar school (huil)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    SpookyAthena schreef:
    noooo!!

    ik moet naar school (huil)
    (duivel)
    Zeg later wel hoe erg paasviering was :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben vrij omdat ik eergisteren geopereerd ben (krul)

    Celestial schreef:
    ik ben vrij omdat ik eergisteren geopereerd ben (krul)

    Auwtjes D: waar aan als ik vragen mag?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StalkingYOU schreef:
    (...)
    Auwtjes D: waar aan als ik vragen mag?

    m'n rechterhand, een paar botjes waren gebroken

    Celestial schreef:
    (...)
    m'n rechterhand, een paar botjes waren gebroken

    Lijk me pijnlijk. een vriendin van me moet misschien ook geopereerd aan haar rechter hand om dat het uit de kom (3x) is gegaan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StalkingYOU schreef:
    (...)
    Lijk me pijnlijk. een vriendin van me moet misschien ook geopereerd aan haar rechter hand om dat het uit de kom (3x) is gegaan

    auw o.0

    Nou ja, vrij. Ik had vandaag een mondeling van Duits, dus ik moet van 8:40 tot 9:00 op school zijn. Dat was doelloos ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IK hou van mijn moeder.
    Ik moest vandaag maar 1 uur naar school. Alleen dat vonden we allebei onzinnig. Aangezien ik elke dag 3 uur in de bus moet zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Morgen is toch vrijdag?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aah, dat is cool (: ik zit gewoon bij Duits nu, onder de tafel op mijn mobieltje. Net zoals morgen -_-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vrij, omdat ik een studie dag heb


    It's heavy but you are not the only one

    Ik ben vrij omdat al mijn leraren vandaag uitvallen (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik heb vakantie!...maar die is dinsdag al weer voorbij


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.