• srryy, ik weet dat er een acount is van hulppersonen,maar ik wou liever van meer mensen hun mening weten? srry als je my nu haat fzo?
    ik heb ee groot probleem,
    er is en bepaalde jongen op school, die ik nu al zolang leuk vind.. eerst was hij mijn msnmaatje, maar laatst heb ik op mijn nieuwe school echt met hem gepraat enz. maar mijn probleem,,op msn is die echt heel lief tegen mij, maar int t echt doet die, alsof die my egt niet belangrijkvind, waardoor ik mij dus slecht voel.. een paar vriendinnen zeggen dat die gewoon verlegen is, mr om de ee of andere reden geloof ik dat echt niet.. vandaag wou ik met hem vragen, maar kreeg ik de kans echt niet toe :S
    nu zegt iedereen dat ik met die op msn moet vragen, maar ik ben bang dat hij mij dan toch weer laat vallen na enkele weken voor iemand anders..
    ik weet echt niet wat k moet doen nu :$


    ruffles and laces, and candy sweet faces.

    Euhm...
    Het beste wat je eens kan doen is praten. Ik had ook zo'n probleem ( dat ga ik niet aan jullie neus hangen ) en in mn horoscoop stond dat een goed gesprek de spanningen zouden verdrijven.

    Bij jou lukt het wss ook

    Viel glück :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik denk eerlijk gezegt als hij heel lief tegen je is op msn en stom tegen je doet in real dat hij je niet waard is. Het is dus een jongen met 2 persoonlijkheden. Daar heb je niet veel aan. Hij moet de echte hij laten zien in real en/of op msn zodat jij weet waar je aan toe bent


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Heey,

    Ik weet niet of dit al vaker is gezegd,
    Maar het zou kunnen zijn dat hij "stoer" tegen over zijn vrienden wil doen, en om msn heeft hij daar natuurlijk geen moeite mee. Volgens mij is het best vaak dat jongens van een jaar of 10 tot 15 ofzo het niet "stoer" genoeg vinden om met een meisje te praten en vooral met z'n vrienden erbij.
    Ik zou het eigenlijk niet durven vragen op msn :P
    Maar dat is misschien bij jou weer anders ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Heey,

    Ik weet niet of dit al vaker is gezegd,
    Maar het zou kunnen zijn dat hij "stoer" tegen over zijn vrienden wil doen, en om msn heeft hij daar natuurlijk geen moeite mee. Volgens mij is het best vaak dat jongens van een jaar of 10 tot 15 ofzo het niet "stoer" genoeg vinden om met een meisje te praten en vooral met z'n vrienden erbij.
    Ik zou het eigenlijk niet durven vragen op msn :P
    Maar dat is misschien bij jou weer anders ;)


    waauw, had ik nog niet eens over nagedacht :$
    mss heb je wel gelijk =]


    ruffles and laces, and candy sweet faces.

    Haha, weetje ik heb zelf ook zoiets,
    Maar dan net iets anders ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Hij is je misschien niet waard?
    Vraag anders op msn waarom ie zo doet.

    Heey,
    Als er trouwens nog iets is kun je me gewoon een Pb stuuren ;)
    Als je dat wilt


    Fight for you're love, cause it worth it