• Om Amnesia te downloaden.
    Ik was eerst bang, maar nu ga ik het doen.
    Aan de ene kant wil ik het supergraag spelen, aan de andere kant ben ik nog steeds bang.
    Sta me bij.

    Kleine uitleg voor als je niet weet wat het is:
    Amnesia: The Dark Descent is een first person type spel dat horror en overleven combineert. De speler zijn geheugen ligt aan gort en hij moet zien te ontsnappen aan de duisternis. De speler neemt de rol aan van Daniel. Hij wordt wakker in een onbekend kasteel en herinnert zich niets meer van zijn verleden. Om zijn geheugen terug te krijgen moet hij verschillende paden bewandelen terwijl hij wordt opgejaagd door zijn ergste nachtmerrie

    Edit: Waarom duurt het downloaden zo lang? Ik wil nu spelen ook!

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 20:16 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    facking kut spel.
    schrok me de pleures.
    fu
    fu
    fu
    ik ben nu bij het op een na engste stuk van het spel. damn ik wil niet?! en daarna kom ik in de celblokken :C NEEE IK WIL NEKTL@3q418r9dqwaf#!%!Q%R en de celblokken zijn het eeergste van het hele kut speeeel.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:23 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb het uitgespeeld, HAHAH, zo eng was hij nou ook weer niet. Alleen op e begraafplaats, dat was wel fucked up.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gaaawd nu wil ik het ook..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mij lijkt het spel als ik de beschrijving lees niet eng :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Necrophiliac schreef:
    Ik heb het uitgespeeld, HAHAH, zo eng was hij nou ook weer niet. Alleen op e begraafplaats, dat was wel fucked up.
    fo su dat je dat heb gespeeld met aan attidude van ''dit is niet eng'' enzo. zeker met licht aan en alles in de middag.
    Ik ben nergens bang voor maar dat spel.. lol. en er is geen begraafplaats in het spel? of HUH D: wat mis ik

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:25 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Necrophiliac schreef:
    Ik heb het uitgespeeld, HAHAH, zo eng was hij nou ook weer niet. Alleen op e begraafplaats, dat was wel fucked up.

    Ffff niet de begraafplaats. x'c
    en niet de celblokken @ crowstorm
    oh wait, doe mij maar helemaal NIET.
    Ik vind het altijd spannend om horror te kijken of te spelen, maar als ik het eenmaal speel schijt ik 7 kleuren jess.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Crowstorm schreef:
    (...)fo su dat je dat heb gespeeld met aan attidude van ''dit is niet eng'' enzo. zeker met licht aan en alles in de middag.
    Ik ben nergens bang voor maar dat spel.. lol. en er is geen begraafplaats in het spel? of HUH D: wat mis ik

    /bemoeien/ Volgens mij is er wel een begraafplaats hoor. x') of dat was een ander horror spel.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Ffff niet de begraafplaats. x'c
    en niet de celblokken @ crowstorm
    oh wait, doe mij maar helemaal NIET.
    Ik vind het altijd spannend om horror te kijken of te spelen, maar als ik het eenmaal speel schijt ik 7 kleuren jess.
    JA ECHT WEL D:
    beetje in het donker door die oude gevangenissen lopen waar 2 monsters een beetje overal lopen te respawnen :c


    I live for the applause, you will die for it.

    2D schreef:
    (...)
    /bemoeien/ Volgens mij is er wel een begraafplaats hoor. x') of dat was een ander horror spel.
    echt? huh
    WAT MIS IK @_@
    nee toch?


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    (...)JA ECHT WEL D:
    beetje in het donker door die oude gevangenissen lopen waar 2 monsters een beetje overal lopen te respawnen :c

    Bah hou op. xd
    Ik doe de muziek altijd helemaal uit, alle lichten aan, en natuurlijk iemand naast me, en vrolijke muziek op, want anders red ik het niet. xd


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Crowstorm schreef:
    (...)echt? huh
    WAT MIS IK @_@
    nee toch?

    Nu je het zegt, idk, volgens mij was het dan bij Resident Evil.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Bah hou op. xd
    Ik doe de muziek altijd helemaal uit, alle lichten aan, en natuurlijk iemand naast me, en vrolijke muziek op, want anders red ik het niet. xd
    hahaha
    ik heb het 1x in het donker alleen gedaan, toen ik het voor het eerst speelde. damn.. :c


    I live for the applause, you will die for it.

    Crowstorm schreef:
    (...)fo su dat je dat heb gespeeld met aan attidude van ''dit is niet eng'' enzo. zeker met licht aan en alles in de middag.
    Ik ben nergens bang voor maar dat spel.. lol. en er is geen begraafplaats in het spel? of HUH D: wat mis ik


    Er is op den duur wel een begraafplaats, ergens aan het einde. Maar fo sho dat ik dat 's nachts speel. Er zijn ook mensen die dat spel totaal niet eng vinden.

    Edit: Ofnee, begraafplaats, Jezus, waar zit ik mee in m'n kop. Het lijkt op een begraafplaats, dat weet ik nog wel. Oké, ik weet wat ik vanavond ga doen. <3

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:30 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OH LOL
    er is btw een DLC uit voor Amnesia, die schijnt nog enger te zijn haha. Met een nieuw monster
    en de muziek is verschrikkelijk


    I live for the applause, you will die for it.

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Er is op den duur wel een begraafplaats, ergens aan het einde. Maar fo sho dat ik dat 's nachts speel. Er zijn ook mensen die dat spel totaal niet eng vinden.

    Edit: Ofnee, begraafplaats, Jezus, waar zit ik mee in m'n kop. Het lijkt op een begraafplaats, dat weet ik nog wel. Oké, ik weet wat ik vanavond ga doen. <3
    OH is het misschien uh.. met die dikke rooie mist?
    oeh ik daag je uit Nightmare House 2 te spelen :3

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.