• Om Amnesia te downloaden.
    Ik was eerst bang, maar nu ga ik het doen.
    Aan de ene kant wil ik het supergraag spelen, aan de andere kant ben ik nog steeds bang.
    Sta me bij.

    Kleine uitleg voor als je niet weet wat het is:
    Amnesia: The Dark Descent is een first person type spel dat horror en overleven combineert. De speler zijn geheugen ligt aan gort en hij moet zien te ontsnappen aan de duisternis. De speler neemt de rol aan van Daniel. Hij wordt wakker in een onbekend kasteel en herinnert zich niets meer van zijn verleden. Om zijn geheugen terug te krijgen moet hij verschillende paden bewandelen terwijl hij wordt opgejaagd door zijn ergste nachtmerrie

    Edit: Waarom duurt het downloaden zo lang? Ik wil nu spelen ook!

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 20:16 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    IT'S A BIRD MOTHERFUCKER, IT'S A BIRD.

    OH NEE TOCH IK DACHT EEN VIS.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Hmmm.. Ik dacht dat Amnesia iets was in Lunenburg (uitgaanscentrum)! Hahahahaaa

    Ik was er net een filmpje van aan het kijken, normaal moest het eng zijn, ma je hoorde die kerels hun reactie; echt ZO grappig! :p 'Omg; omg, aaah! I'm so scared'
    ik lag strijk! xd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov



    Ik zit nu dit filmpje aan het kijken maar omdat jullie zeiden dat het zo eng was ben ik al bang bij 0.57


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, beter sturen jullie gewoon een plaatje van dat monster want ik durf die trailer niet meer te kijken :'D
    Ja i know ik ben een watje


    "Ignite, my love. Ignite."


    Haha, deze is wel grappig, maar zet het geluid niet te hard, want je wordt doof xd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aisor schreef:

    Haha, deze is wel grappig, maar zet het geluid niet te hard, want je wordt doof xd


    Die is wel leuk ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uuurgh, ik wil dat spel ook spelen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niets voor mij :'D;
    Maar veel succes =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aisor schreef:

    Haha, deze is wel grappig, maar zet het geluid niet te hard, want je wordt doof xd


    Dat filmpje ken ik!
    I loveeeeeeeeeee it _O_
    Die reacties van die kerel, mwhahaha <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwanna schreef:
    Oké, beter sturen jullie gewoon een plaatje van dat monster want ik durf die trailer niet meer te kijken :'D
    Ja i know ik ben een watje
    In die trailer zie je het monster niet zo goed. Er zijn 4 monsters. The Brute, The Grunt, The Suitor en het water monster. Het water monster is onzichtbaar en the suitor is nét nieuw.



    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 13:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Aisor schreef:

    Haha, deze is wel grappig, maar zet het geluid niet te hard, want je wordt doof xd
    Na 100x gekeken te hebben is 'ie nog steeds hilarious lol. Ik ben nu bij dat stukje juist D:


    I live for the applause, you will die for it.