• Om nu één enkele tas in te pakken met wat hoognodige spullen en kleine herinneringen eventueel en dan te vertrekken hier vandaan, naar welk land ter wereld dan ook, zou jij er dan álles voor achter (kunnen) laten en het doen?


    Edit: Ik bedoel geen vakanties of dromen, maar voorgoed vertrekken naar een ander (bestaand) land. Nu of nooit.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 20:05 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En jij zelf dan? (cat)


    -

    Ja, ik denk het wel. Je kan tenslotte gelukkig tegenwoordig op heel veel manieren contact houden met elkaar en er is niet veel wat ik hier achter zou laten, behalve mijn familie en een aantal vrienden. Maar vooral die vrienden denken er hetzelfde over ... Als je de kans hebt, moet je hem nemen ook. Ik zou alleen kunnen hopen dat er eens iemand langs kan komen of ik in ieder geval nog één keer op vakantie kan terug ...Maar zo niet, dan wordt het leven via emails, foto's en bellen met de familie e.d. (cat)
    Ik denk het dus wel, ja. Ik wil tenslotte misschien ook naar Nieuw Zeeland toe, ooit. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja
    Ik haat mijn leven hier
    Ik prop mijn laptop, kat en boekenkast in een tas en weg ben ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja :] Ligt er wel aan waarheen en met wie.

    Ja


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right