• Mijn zusje haar tandjes zitten zo los, en er is zo'n tandje dat er echt uit moet omdat dat hartstikke los zit en ze het anders zou inslikken. Nu waren ik en mama zo bezig dat we dat tandje eruit gingen halen, en dat mocht van m'n zusje en toen begon ze ineens enorm te freaken en heeft ze zeker een kwartier een drama gemaakt. En toen hebben we het onder dwang er proberen uit te halen, wat dus mislukte. En nu zit dat tandje er nog steeds. Ghehe toch.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 20:37 ]

    Och arme x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat ik vroeger altijd deed was dat tandje helemaal rond draaien, en dan floeptje hij eruit. En nou denk ik als ik daar aan terug denk; dat is sick x,x


    it's so empty living behind these castle walls

    Vind je het gek? Ik zou ook freaken als iemand mijn tand eruit wil trekken. Ik wachtte altijd gewoon totdat ie vanzelf los ging :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Toen ik zes was heb ik ook eens zoiets meegemaakt.. Ik was bang dat het te veel pijn zou doen of zo. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Cassidy schreef:
    Vind je het gek? Ik zou ook freaken als iemand mijn tand eruit wil trekken. Ik wachtte altijd gewoon totdat ie vanzelf los ging :'D
    Hij ligt praktisch los in haar mond, we moeten 'm er gewoon uit halen, en ze durft het zelf niet.

    Ah, daar miek ik vroeger ook altijd een drama om. Ik heb er toen eentje ingeslikt toen ik een chocolatje at en toen was dat weer allemaal vergeten.
    Maar ik wist daar een manier voor, maar die ben ik vergeten. ><

    Ik ging er vroeger altijd net zo lang aan zitten wiebelen totdat hij loskwam. : D


    sic itur ad astra

    Ik ging er altijd ermee spelen, en dan; Floep ;D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 21:07 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ah, het komt er wel uit..
    Zeg tegen je zusje dat ze er wat mee moet 'spelen' zo. En dan komt ie wel eruit (:
    Ik spreek uit ervaring xp

    bij mij gingen ze in mn toffee zitten ^^ en de rest kan je wel raden.


    It's heavy but you are not the only one

    HAHAHAH dat doet me denken aan mezelf.
    Bij mij vroeger kon je m'n losse tand helemaal omdraaien en alles, zo los zat ie. Maar ik wilde hem er niet uittrekken of wat dan ook :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dumblewhore schreef:
    Ik ging er vroeger altijd net zo lang aan zitten wiebelen totdat hij loskwam. : D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Toen ik klein was moesten we vor m'n eerste tandje naar de tandarst en de andere duwde ik er altijd met m'n tong uit


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik speelde er altijd mee, en deed mijn nagel tussen de rand van mijn tandje en mijn tandvlees, dan kwam er lucht onder en ging hij sneller eruit. :'D


    Save me with your love tonight.

    iewl ik kan er niet tegen als iemand losse tanden heeft,, en sommige zitten er dan ok zo vies mee te doen :O.. bleh


    Nvt