• anorexia, voel ik heel vaak een enorme papzak.

    Mijn vriendin heeft waarschijnlijk ook anorexia, en die zeurt steeds dat ze zo dik is en blablabla.
    Maar dan zit ik daarnaast en dan vergelijk ik eens onze benen, haar onderbenen passen twee keer in mijn onderbenen !

    &dan zegt ze tegen mij dat ik niet moet zeuren en dat zij veel dikker is..
    Maar dat klopt helemaal neit.. o.o


    Me so good.

    er zit zo'n joch bij mij ind de klas met een was bordje :S en dan gaat hij de hele tijd zeggen o wat ben ik dik sta ik daar met me papzak buik *adem in houden* XD niks van aantrekken ieder is mooi op zijn eigen manier!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    er zit zo'n joch bij mij ind de klas met een was bordje :S en dan gaat hij de hele tijd zeggen o wat ben ik dik sta ik daar met me papzak buik *adem in houden* XD niks van aantrekken ieder is mooi op zijn eigen manier!

    Ik geef veel om mijn uiterlijk:Y)


    Me so good.

    Inderdaad. Eigenlijk krijgt iemand dan gewoon anorexia doordat een ander met anorexia gaat zeggen dat zij/hij dik is.(Niet persoonlijk ofzo). Dan gaat diegene toch ook denken als zij/hij al dik is dan ben ik wel moddervet ofzo.

    SinCity schreef:
    Ik weet het x.x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik ken dat..


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bij mij is dat ook. Mijn vriendin der bil kan 2 keer in de mijnen, echt soms denk ik van waarom zeurt zij dat zij dik is? ik ben juist dik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tja, dat is nou eenmaal anorexia.
    Zolang ze het jou maar niet aanpraat!


    Felix

    ik lijk ook dikker dan een vriendin van mij,
    gelukkig weet ik dat zij gewoon normaal eet.
    Ze vindt het juist jammer dat ze dunnere armen heeft, ze zegt dat het spieren zijn (wat opzich ook best kan, ik ben niet dik/gespierd genoeg om daar onderscheid in te kunnen maken:P)
    Maar het is wel heel vervelend als je vriendin anorexia heeft, ik hoop dat ze snel weer bijtrekt en ziet dat ze helemaal niet dik is


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Defensive schreef:
    Dat ken ik wel een beetje, maar dan niet met mensen die anorexia hebben maar gewoon graag zeuren over dat ze zichzelf zo dik vinden terwijl ze drie keer in mij passen.
    Maar als je anorexia hebt, heeft het wel echt een reden en dat is dan best vervelend :x Veel sterkte met je vriendin!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    XxTaraxX schreef:
    Vaag ...
    Mensen met Anorexia kunnen best eng zijn idd


    Mirthe heeft het, Erg Creepy!


    Firm believer of all that is magic

    Usually schreef:
    Bij mij is dat ook. Mijn vriendin der bil kan 2 keer in de mijnen, echt soms denk ik van waarom zeurt zij dat zij dik is? ik ben juist dik.


    dikke billen Zijn soms juist mooi


    Firm believer of all that is magic

    Irritant zeg..


    ars moriendi

    Ik ben zelf al stevig, en ik moet zeggen dat ik walg van graten. Ik vind het gruwelijk, en als een meisje zegt: 'Haha, papzak!', dan lach ik haar uit. Ik ben liever een 'papzak' dan een gratenpakhuis. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik voel me altijd dik door mensen die zeggen dat zij dik zijn


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik snap dat je je daarom een beetje kot voelt. Maar ik snap best hoe dat meisje zich voelt. Ik heb me ook een tijdje druk gemaakt om me gewicht, en ik was er echt de heletijd mee bezig.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room