• Ja dat vroeg ik me af, omdat ik er net over zit te praten. Nou daar komt het hoor. Ik zou graag een mummie aan willen raken. :Y) Verklaar me voor gek, maar serieus gewoon aanraken. Een museum bezoeken, het liefst in Cairo, en dan een vitrine open tikken met een hammertje en die mummie gewoon aan te raken.

    En nu jullie.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nog 70 leven:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naar nieuw-Zeeland gaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    De ouders van mijn vader ontmoeten, praten & bijleggen. Al bijna 15 één van de grootste ruzies.


    Olive

    Oh lord, moet ik echt alles opnoemen? Ik wil nog zovéél doen en bereiken! D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naar elk Scandinavisch land/eiland op vakantie gaan. En de fjorden zien.En een safari maken.En motor rijden en in een Amerkaanse slee En de grand canyon bezoeken. En over "the loneliest road in America" rijden(de Highway 50) en over route 66. En nog veel meer.
    Ik dank dat ik maar een lijstje moet gaan maken en op wereldreis gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Best veel dingen eigenlijk ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Authors schreef:
    Tegen iemand de woorden 'Ik hou van je' zeggen & het werkelijk menen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zou het liefst een wereldreis maken.
    En iets doen wat ik normaal gesproken niet zou durven, van een rots af duiken ofzo (en dan hopen dat ik niet zo hard neer kom dat ik door de klap al dood ga)


    It's heavy but you are not the only one

    Oja en ik wil zeker nog wel een keer naar Japan (ja ondanks wat er nu allemaal aan de hand is, maar dat zal niet zo snel gebeuren want ik moet er wel geld voor hebben)


    It's heavy but you are not the only one

    Goh geen idee eigenlijk :'D. Nog zo veel :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maryland schreef:
    Als er geen straf aan zou hangen; iemand vermoorden.


    Numbers.

    uhhhhh, nou, eigenlijk gewoon leven! Oke droog...


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.