• Ik heb 2 vriendinnen en ik erger me de laatste tijd nogal aan hun.
    1. Ik ben aan het lijnen, maar ze zeggen de hele tijd dat ik niet moet gaan lijnen enzo
    2. Ze doen af en toe(meestal) nogal vreemd en kinderachtig
    3. Ze zeggen 10miljoen keer per dag dat ik schrijfster en dichteres moet worden
    4. We verschillen eigenlijk nogal van elkaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    1 & 3 is toch niet erg? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het niet echt puntjes om je ècht aan hen te ergeren.. Maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan mij


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dumbledore schreef:
    1 & 3 is toch niet erg? (cat)

    Dat is wat ik ook dacht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    deze punten zijn helemaal niet om je echt aan te ergeren?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Jha dat snap ik wel, want bij 1 horen ze je eigenlijk te steune omdat je dat wilt en bij 3 is een beetje slijmerig misschien??

    Ik snap je wel! misschien moet je met hun gaan praten? Áls je je er echt aan ergert dan hea.. anders is het niet nodig

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 17:53 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als je te veel verschild? en je irriteerd je er aan! Waarom vrienden?


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Als je te veel verschild? en je irriteerd je er aan! Waarom vrienden?

    Omdat ik niemand anders ehb
    Anders zit ik helemaal alleen in de klas en dat heb ik al eens eerder gehad. Is niet echt leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dumbledore schreef:
    1 & 3 is toch niet erg? (cat)

    1. Omdat het me niet echt motiveert om door te gaan
    3, Als ze het heel vaak zeggen is dat enorm irru


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je hebt het over mij xD

    Maar 1 en 3 is juist een Compliment


    Firm believer of all that is magic

    Ik zou zeggen, vertel het ze. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1. Ze geven om je.
    3. Dat is toch een compliment?
    4. Verschillend hoeft niet erg te zijn. Jullie kunnen elkaar zo perfect aanvullen.

    Over 2 kan ik niet oordelen, maar ik heb niet het idee dat ze echt zo vreselijk zijn verder.


    Felix

    1 is waarschijnlijk alleen zo omdat ze bezorgd om je zijn, en 3 moet je juist opvatten als een compliment. 2 is misschien vervelend, maar 4 hoeft eigenlijk geen probleem te zijn. Het is ook niet leuk als jullie precies hetzelfde waren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan