• Een leuk testje.

    Ik scoorde 3 _O_


    I'll keep you a daydream away.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Bij mij zijn ze niet perse anders, ze vallen gewoon minder op de verschillen. Mijn ene oog is ook wat slechter als het andere ... +2.50 en +2.75 heb ik geloof ik, dus de kleuren zie ik wel, alleen de overgangen/verschillen worden moeilijker.
    Maar ja, ik schaam me niet hoor. 8D


    Hmm ja bij mij zijn ze wel echt anders. Echt gewoon dof ofzo. Ik weet niet, het lijkt allemaal wat grijsachtiger. Maar ik kijk eigenlijk ook niet met mijn linkeroog, kwam ik laatst achter. Ik moest zo'n test doen, stond er een 8 en een 6, en daaronder een 3 en 4. En ik zag maar de helft. Toen ik mijn rechter oog dicht deed zag ik pas dat er meer getallen stonden ;$.. Maar ach, ik ben het wel gewend, mijn ogen zijn bar slecht maar ik zie goed zonder bril (: .. Behalve die kleuren dan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Op den duur lijken alle kleuren op elkaar xd Ik ben nog bezig :') Ik vertel jullie straks mn score.

    Edit: 5 : )

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 22:42 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Jezus ik word scheel o-O moet er nog 2 doen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rocket schreef:
    Ik snap het niet ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Your score: 329
    Gender: Female
    Age range: 10-15
    Best score for your gender and age range: 0
    Highest score for your gender and age range: 1520

    :D

    11 :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap het ook niet.

    Zo ;D ik heb een 4 ;D haha hip ;D

    bij de blauwgroen maakte ik die 4 fouten ;P

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 22:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    16


    "Ignite, my love. Ignite."

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    Hmm ja bij mij zijn ze wel echt anders. Echt gewoon dof ofzo. Ik weet niet, het lijkt allemaal wat grijsachtiger. Maar ik kijk eigenlijk ook niet met mijn linkeroog, kwam ik laatst achter. Ik moest zo'n test doen, stond er een 8 en een 6, en daaronder een 3 en 4. En ik zag maar de helft. Toen ik mijn rechter oog dicht deed zag ik pas dat er meer getallen stonden ;$.. Maar ach, ik ben het wel gewend, mijn ogen zijn bar slecht maar ik zie goed zonder bril (: .. Behalve die kleuren dan.


    Ik kijk beter/verder/meer met mijn linkeroog als ik ze afdek. Maar bij mij scheelt het soms ook, omdat mijn ogen heel erg wisselen van sterkte onder bepaalde stress factoren. Maar ach, ik ben het gewend. Als ik nu mijn bril afzet moet ik wel even wennen, omdat ik hem sinds een jaar ongeveer elke dag draag, maar ik heb zo lang geweigerd hem te dragen dat ik het gewend ben van de wazigheid vormen te maken. Alleen de hoofdpijn is kut. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ik kijk beter/verder/meer met mijn linkeroog als ik ze afdek. Maar bij mij scheelt het soms ook, omdat mijn ogen heel erg wisselen van sterkte onder bepaalde stress factoren. Maar ach, ik ben het gewend. Als ik nu mijn bril afzet moet ik wel even wennen, omdat ik hem sinds een jaar ongeveer elke dag draag, maar ik heb zo lang geweigerd hem te dragen dat ik het gewend ben van de wazigheid vormen te maken. Alleen de hoofdpijn is kut. :')


    Hoezo had je geweigerd dan, omdat je je eerst schaamde?
    Ik heb hem nu een paar maanden, daarvoor heb ik 2jaar geen bril etc gehad. En daarvoor had ik heb 6 jaar ofzo. Maar ik kan maar niet wennen aan mijn bril, en ik heb hem al echt lang. Zonder bril is het beter dan met, maar ik blijf proberen ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    14.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    Hoezo had je geweigerd dan, omdat je je eerst schaamde?
    Ik heb hem nu een paar maanden, daarvoor heb ik 2jaar geen bril etc gehad. En daarvoor had ik heb 6 jaar ofzo. Maar ik kan maar niet wennen aan mijn bril, en ik heb hem al echt lang. Zonder bril is het beter dan met, maar ik blijf proberen ghehe.


    Nee, ik schaam me niet zo snel hoor voor zulke dingen. Maar net wat je zegt, zonder bril is beter. Nu ben ik er onderhand zo aan gewend dat m'n gezicht zonder vrij kaal voelt, maar dat had ik eerst nooit. Terwijl ik 'm al vanaf groep 6 of zoiets heb gehad. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    43... Valt voor mijn doen nog mee. x'D


    Numbers.

    reyon schreef:
    11 :Y)

    WOW. Dit wordt even te eng (cat)


    effort never betrays you