• Hooray, ik mag weer beginnen met een schrijfwedstrijd ^_^

    Hallo 3AM,
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt één week om het topic te openen en mij de link te sturen.
    groetjes Amused


    Wat is de bedoeling?
    De bedoeling is dat je iedere 10 dagen een opdracht schrijft. Ik heb dan 4 dagen om na te kijken. Zo is er ongeveer iedere 2 weken een nieuwe ronde. Er zijn 25 deelnemers, per ronde wordt bekeken hoeveel mensen er afvallen. Ik weet dat er maar 23 mensen op de lijst staan ivm uitschrijvingen, maar er kan helaas niemand meer meedoen. De wedstrijd is namelijk al begonnen.

    Uitstel e.d.
    Als je het bijvoorbeeld even druk hebt met school (de examens komen eraan, ik weet), dan kan je om uitstel vragen bij mij via pb. Graag alleen uitstel met een goede reden, niet omdat je vergeten bent te schrijven of geen inspiratie hebt!! Ik ga echt streng zijn. Lever je niets in en heb je geen uitstel, dan lig je uit de wedstrijd.

    Wat krijgt de winnaar?
    - Een verhaal naar keuze in de spotlight
    - Een maand reclame op mijn profiel
    - Een blij gevoel, dat is ook wat waard ;)

    Enkele tips:
    - Wees vooral creatief. Laat je eigen gedachtengang in je verhaal zien.
    - Laat een spellingscontrole door je verhaal gaan voor je het inlevert.
    - Let op in welke tijd en persoonsvorm je schrijft.

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Deelnemers: (wie het eerst komt, wie het eerst maalt)
    1. Jonsu \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2 \ Opdracht 3
    2. Saepe \ 1 - 7,3 \ 2 - 7,6
    3. Prime \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2
    4. Starwind \ 1 - 8,4 \ 2 - 6,7
    5. koitje \ 1 - 7,4 \ 2 - 6,8
    6. Fledgling \ 1 - 6,7 \ 2 - 7,5
    7. Eurydice \ 1 - 6,9 \ 2 - 8,1

    Juryleden:
    1. Me, myself and I.

    Opdracht 3
    Opdracht 3 is: Pick a song!
    Oftewel, je kiest een liedje en maakt daarom heen een verhaal. Enkele regels:
    - Het moet een Nederlandstalig of Engelstalig lied zijn
    - Het moet dus tekst bevatten
    - Je bent verplicht om minstens 2 regels van de tekst in je verhaal te gebruiken
    - Je mag schrijven in het Nederlands of Engels
    - Je post een youtube link naar het liedje bij je verhaal

    Dan over het verhaal:
    - Minimaal 900 woorden
    - Inleverdatum: Maandag 4 juli, 23.00 uur

    Succes!

    Als je je usename verandert, graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 10:36 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Duurt het nog lang voordat we de volgende opdracht krijgen? Ik heb zin in de tweede opdracht. :D


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Je kritiek is wel bruikbaar.
    En ik maakte bij die vrienden een telfoutje, of ik was een naam vergeten ;P. Zal er volgende keer op letten :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sorry allemaal dat het zo lang duurt, maar toen ik de laatste opdrachten wilde beoordelen viel het netwerk waar ik op zit weg. Nu ben ik weer in Amsterdam, dus heb weer geen internet. Zal morgenavond proberen of ik een bruikbaar netwerk kan vinden om de rest te beoordelen en de uitslag erop te zetten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Sorry allemaal dat het zo lang duurt, maar toen ik de laatste opdrachten wilde beoordelen viel het netwerk waar ik op zit weg. Nu ben ik weer in Amsterdam, dus heb weer geen internet. Zal morgenavond proberen of ik een bruikbaar netwerk kan vinden om de rest te beoordelen en de uitslag erop te zetten.

    Aww das kut
    had ik eerst altijd ook
    nu heb ik de laptop van men bro gepikt en gaat alles goed :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nu duurt het echt wel lang hoor..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja vind ik ook ):


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Uitslag + volgende opdracht is er!
    Sorry dat het allemaal zo lang geduurd heeft. Geen internet + een HBO studie + stress = niet zo heel veel tijd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Houston goes Impala ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb een story Come back to me en daarvan heb ik drie hoofdstukken uitgekozen..Die wel bij de nieuwe opdracht passen.
    Opdracht two.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Impala schreef:
    Ik heb een story Come back to me en daarvan heb ik drie hoofdstukken uitgekozen..Die wel bij de nieuwe opdracht passen.
    Opdracht two.

    Eehm, ik heb eigenlijk liever dat je een verhaal schrijft voor de wedstrijd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Eehm, ik heb eigenlijk liever dat je een verhaal schrijft voor de wedstrijd.

    Maar het past er toch bij en de story is ook 10 hoofdstukken lang, dus vandaar.. dacht ik dat het wel zou kunnen


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Impala schreef:
    (...)
    Maar het past er toch bij en de story is ook 10 hoofdstukken lang, dus vandaar.. dacht ik dat het wel zou kunnen

    Ik heb al tegen iemand anders uit de wedstrijd gezegd dat ze een verhaal moest schrijven en geen bestaand verhaal mocht inleveren. Dus anders is het niet eerlijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Ik heb al tegen iemand anders uit de wedstrijd gezegd dat ze een verhaal moest schrijven en geen bestaand verhaal mocht inleveren. Dus anders is het niet eerlijk.

    Nou oke dan, ik zal zien of het me gaat lukken om iets te schrijven voor deze opdracht, heb een writers block namelijk :') Maar daar kom ik wel overheen ;).


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Leuke opdracht! (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    Leuke opdracht! (:

    (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg