• ja...weer een lul verhaal.

    Ik heb veel jongens in mijn vriendengroep en dat kan soms behoorlijk misgaan,net als gisteravond.

    Gisteravond:
    mijn neefje werd negen jaar gister. Dat was natuurlijk grootfeest. Er was een bbq muziek en er werd volop gedanst. Maar op een gegeven moment werd ik zo moe dat ik even op de bank een dutje ging doen. Op een gegeven moment kwam het vriendje van mijn nicht er ook aan. toen heb ik de deken met hem gedeeld en hebben we samen tv gekeken. voor mij geen probleem en voor hem ook niet,maar toen mijn nicht dat zag werd ze woedend....

    een paar weken terug;
    N een jongen uit mijn buurt en ik hadden wat afgesproken. (gwn als vrienden). Zijn moeder is zwanger dus hadden we sammen boodschapen gedaan en gekookt voor haar. Drn nog een eindje gelopen door onze buurt. De beste vriendin van zijn vriendin zag ons lopen..en ja zijn vriendin woedend. hij en zijn vriendin ruzie en nu is negeerd hij me.

    op school ben ik nu de stelletjesbreker

    hebben ze gelijk?

    De vriendinnen zijn gewoon té jaloers :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ik vind eerlijk gezegd dat ze zich een beetje kleuterachtig gedragen. Vriendschap tussen jongens en meisjes is tegenwoordig normaal, ik word ook niet boos of jaloers als mijn vriendje zit te vertellen over wat voor leuke dingen hij met goede vriendinnen ofzo hij heeft gedaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee, die vriendinnen zijn een stel jaloerse wijven. Dat zijn geen echte relaties als ze door zoiets al in gevaar worden gebracht. Haat aan zulke meiden, seriously. Hoe kun je nou met jezelf leven als je zo'n akelig jaloers kreng bent? Dan loop je nog een zenuwinzinking op als je continue in iedere meid die met je vriend loopt een bedreiging ziet. In dat geval kun je voor je eigen welzijn én die van je vriend beter géén vriend nemen -.-

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Marshmellow schreef:
    De vriendinnen zijn gewoon té jaloers :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik weet niet.
    Je doet het niet express, jij bedoelt er niks mee.
    Die vriendinnen zijn wat snel jaloers, bij de deken kan ik me nog wat voorstellen dat het ergens op leek. Maar gewoon rondhangen met iemand in de stad moet kunnen (vind ik).
    Misschien moet je wat voorzichtiger doen in het omgaan met jongens en erachter zien te komen of ze al een vriendin hebben (anders maakt het niks uit wat je met die jongen doet, zolang je ze maar niet 'playt' want dan word je een slet).
    Maarach, op school willen ze je maar al te graag iets noemen, en ik vind dat ze ongelijk hebben.
    Je bent gewoon niet altijd even handig:)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jij hebt inderdaad heel vaak liefdesproblemen. ;'D
    Bon. Bij dat eerste denk ik dat dat er heel verkeerd uit zag, los van het feit of er iets is gebeurd of niet. Dus dan snap ik dat zijn vriendin boos is.
    Bij dat tweede snap ik niet wat er verkeerd is aan samen door de straat wandelen, dus geef ik jou gelijk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Marshmellow schreef:
    De vriendinnen zijn gewoon té jaloers :'D


    It ain't broke, so don't fix it.

    StarWind schreef:
    Ik weet niet.
    Je doet het niet express, jij bedoelt er niks mee.
    Die vriendinnen zijn wat snel jaloers, bij de deken kan ik me nog wat voorstellen dat het ergens op leek. Maar gewoon rondhangen met iemand in de stad moet kunnen (vind ik).
    Misschien moet je wat voorzichtiger doen in het omgaan met jongens en erachter zien te komen of ze al een vriendin hebben (anders maakt het niks uit wat je met die jongen doet, zolang je ze maar niet 'playt' want dan word je een slet).
    Maarach, op school willen ze je maar al te graag iets noemen, en ik vind dat ze ongelijk hebben.
    Je bent gewoon niet altijd even handig:)


    Ik voel me nu echt schuldig voor N en ook voor het vriendje van mijn nicht..... ze waren gelukkig weetje. en dat heb ik verpest.

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:36 ]

    Marshmellow schreef:
    De vriendinnen zijn gewoon té jaloers :'D

    Nou, om eerlijk te zijn, ik zou niet blij zijn als jij zo iets bij mijn vriendje zou doen. Ik zou het niet pikken, maar ik ben héel snel achterdochtig en ik zoek altijd overal wat achter, door m'n verleden.
    Misschien hebben hun ook zo'n verleden. Anders zijn ze gewoon te snel jaloers.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die meiden zijn gewoon te jaloers.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Wow wtf. En ik dacht dat ik snel jaloers was :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    raplove schreef:
    (...)

    Ik voel me nu echt schuldig voor N en ook voor het vriendje van mijn nicht..... ze waren gelukkig weetje. en dat heb ik verpest.

    Áls ze zo gelukkig waren dan zou het niet uitzijn voor zo'n stomme reden =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay