• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Dromenvanger - Kim - WAG van Gregory van der Wiel.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.



    “I’ll have to keep working hard and look for that goal. I’m sure it will come.” - David Villa

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:17 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het is zó lullig hea, wij hebben echt zo'n leuke klas!
    Iedereen mag elkaar, enzo.
    En nu is er een jongen uit onze klas van school verwijderd omdat hij een handeltje had.. Drugs zegmaar.
    Maar het klinkt allemaal zo veel erger dan het is.
    Ik bedoel, bij ons op school zitten er wel meer van die mensen die handelen op school en nét hij wordt gepakt, terwijl hij het niet eens op school deed ofzo.

    Maargoed, dat hoorde we dus vandaag en het was écht kutzooi man.
    Echt iedereen was kapot ervan, en ik moest bijna janken want hij kwam afscheid nemen en het was zó zielig. En toen gingen we een groepsknuffel doen, haha.
    Maar het is zo stom.. (huil)

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:25 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rumour schreef:


    HAHAHAHAHAHAH! En ik houd ook van Adele man, ik wou haar zien in Paradiso..

    Ik ben verslaafd aan One and Only <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rumour schreef:


    HAHAHAHAHAHAH! En ik houd ook van Adele man, ik wou haar zien in Paradiso..

    HAHAH (wbw)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Veeyah schreef:
    Het is zó lullig hea, wij hebben echt zo'n leuke klas!
    Iedereen mag elkaar, enzo.
    En nu is er een jongen uit onze klas van school verwijderd omdat hij een handeltje had.. Drugs zegmaar.
    Maar het klinkt allemaal zo veel erger dan het is.
    Ik bedoel, bij ons op school zitten er wel meer van die mensen die handelen op school en nét hij wordt gepakt, terwijl hij het niet eens op school deed ofzo.

    Maargoed, dat hoorde we dus vandaag en het was écht kutzooi man.
    Echt iedereen was kapot ervan, en ik moest bijna janken. En toen gingen we een groepsknuffel doen, haha.
    Maar het is zo stom.. (huil)

    Ik heb het helemaal niet zo op mensen die een handeltje hebben..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Ik heb het helemaal niet zo op mensen die een handeltje hebben..

    Ja nee klopt, ik ook niet. Alles behalve, maar daar kwamen we dus ook vandaag pas achter.
    En het is dus ook dat hij al meer problemen had enzo, maarja, toen ging hij het verkeerde doen. (cat)

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:25 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Veeyah schreef:
    Het is zó lullig hea, wij hebben echt zo'n leuke klas!
    Iedereen mag elkaar, enzo.
    En nu is er een jongen uit onze klas van school verwijderd omdat hij een handeltje had.. Drugs zegmaar.
    Maar het klinkt allemaal zo veel erger dan het is.
    Ik bedoel, bij ons op school zitten er wel meer van die mensen die handelen op school en nét hij wordt gepakt, terwijl hij het niet eens op school deed ofzo.

    Maargoed, dat hoorde we dus vandaag en het was écht kutzooi man.
    Echt iedereen was kapot ervan, en ik moest bijna janken want hij kwam afscheid nemen en het was zó zielig. En toen gingen we een groepsknuffel doen, haha.
    Maar het is zo stom.. (huil)

    AH dat is echt zo ontzettend kut idd, zo iets zou bij ons nooit gebeuren want wij zijn allemaa heilige saints like Iker, haha. Maar wij zijn ook heel hecht/waren als klas.


    Everything is worse without music.

    Do you like what you see? | Bojan.man deze had ik al jaren klaar :')


    Everything is worse without music.

    Rumour schreef:
    (...)
    AH dat is echt zo ontzettend kut idd, zo iets zou bij ons nooit gebeuren want wij zijn allemaa heilige saints like Iker, haha. Maar wij zijn ook heel hecht/waren als klas.

    Dat valt wel tegen bij ons, haha. Best erg eigenlijk, ik hoef er ook niets mee te maken hebben ofzo. Maar best veel kinderen op onze school doen dat.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Goeiemiddag (:


    Tears are words the heart can't say.

    Veeyah schreef:
    (...)
    Dat valt wel tegen bij ons, haha. Best erg eigenlijk, ik hoef er ook niets mee te maken hebben ofzo. Maar best veel kinderen op onze school doen dat.

    Bij ons deden ze het zo in de tweede, twee vriendinnen van mij zaten stoned in de klas enzo, en onkenden ze het ook nog HAHA losers. (joehoe)


    Everything is worse without music.

    Hi NIKKI ;D


    Everything is worse without music.

    Hoi Nikki


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hebben jullie allemaal een abo op Roses? (flower)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rumour schreef:
    (...)
    Bij ons deden ze het zo in de tweede, twee vriendinnen van mij zaten stoned in de klas enzo, en onkenden ze het ook nog HAHA losers. (joehoe)

    HAHA, dat faalt echt :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    jhup. Ik ga nu eerst schrijven aan een verhaal dat ik samen met iemand schrijf.


    Tears are words the heart can't say.