• Zouw ik mijn verhaal mogen doen?Tog ga ik het doen,mogen of niet.We hebben vandaag voor het eerst frans gehad van het schooljaar.Begint die leerkracht al direkt te zagen vanaf dat we binnen zijn.Ik,dana en sam gaan bij elkaar zitten en beginnen natuurlijk niet op te letten en te praten en lachen ((we hebben geen boekken)) begint ze te zagen dat we uit elkaar moetten gaan zitten ((niet dat we het hebben gedaan)) begint dat zot mens tegen mij te roepen over hoe mijn gedrag is ((de les was een half uur bezig)) begin ik terug te roepe da ze tege mij ni moet roepe en mij maar een 0 moet geven maar dat ik dan wel de klas uit ga omdat ik dan niet langer bij dat oud wijf blijf ((heb haar ook oud wijf genoemd)).Ga ik de klas uit.Zegt ze daarna; joyce je bent echt op het slechte spoor.Zeg ik met mijn domme kop terug; jha dan pak ik tog de trein terug pokkewijf.En toen begon ze weer te zage maar ik stapte gewoon weg want ik had honger.Maar is er hier nog iemand die problemen heeft met die leerkracht van frans?

    Welcome to the club !!
    Ik haat Frans ook enorm !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Meee to0 xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -always hated it-
    Ik heb het 5 jaar gehad en ik kan het nog altijd like, niet |:

    -always hated it-
    Ik heb het 5 jaar gehad en ik kan het nog altijd like, niet |:

    ik heb het nu 6 jaar en ken alleen maar putain :')

    Ik heb zo'n vrouw ze lijkt op een manwijf ¬¬ heeft eenn snor stinkt uit haar/zijn bek en is vreselijk slecht in les geven als je iets niet snapt gaat zij/hij meteen schreeuwen x] en als je een grote mond terug geeft trekt ze zo'n dom hoofd en blijft ze je een volle minuut aanstaren waardoor je je ongemakkelijk gaat voelen.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Back to the point ; Ik haat frans ook x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Heb ik lekker laten vallen vorig jaar nu heb ik duits. !! Aha aha aha aha(dance)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik haat frans ook -.-'


    What's wrong whit loving someone?

    Ik haat het niet, ik had een hele aardige lerares vorig jaar. En nu hebben we wel een aardige leraar.
    En als je nou de hele tijd door de les zit te babbelen kan ik het wel geloven dat dat mens zo doet

    Ik vind het best wel interesant en de lerares is ook gewoon aardig tegen mij hoor..:P
    Dus heb geen problemen met haar,

    ne mijn vorige was mijn mentrix, en zij was egt zóó aardig..!

    dus heb geen problems met frans..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    ik heb het nu 6 jaar en ken alleen maar putain :')

    Mehe ik kon het vorig jaar laten vallen. -vet blij-

    ECHT SERIEUS!:|
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT AAN FRANS:@!

    het klootste vak die er is naast Natuurkunde. -,-


    It's not the same without you.

    Ik haat het niet, ik had een hele aardige lerares vorig jaar. En nu hebben we wel een aardige leraar.
    En als je nou de hele tijd door de les zit te babbelen kan ik het wel geloven dat dat mens zo doet

    Als dat mens niet zeurt en les leert geven en niet altijd bezig zit over dat ze elke middag een banaan eet en een flesje water drinkt en over hoe perfect haar dochter is..ja,dan zouw ik misschien nog een beetje mijn best doen jha ik en iedereen word zot van da wijf -_-'

    (...)
    Als dat mens niet zeurt en les leert geven en niet altijd bezig zit over dat ze elke middag een banaan eet en een flesje water drinkt en over hoe perfect haar dochter is..ja,dan zouw ik misschien nog een beetje mijn best doen jha ik en iedereen word zot van da wijf -_-'

    OhMygawd,Dan geeft ze jullie veel zelfvertrouwen zeg ¬¬ NOT!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Als dat mens niet zeurt en les leert geven en niet altijd bezig zit over dat ze elke middag een banaan eet en een flesje water drinkt en over hoe perfect haar dochter is..ja,dan zouw ik misschien nog een beetje mijn best doen jha ik en iedereen word zot van da wijf -_-'
    Dan moet je dat mens gelijk geven over haar dochter... dan is ze uitgeluld of je moet vragen of ze op dieet is, omdat ze alleen maar water drinkt en bananen eet x|