• Hallo Q-terians,
    Marleen en ik willen een meeting in Eindhoven organiseren, en wel op 28 Mei.
    Want dan ben ik klaar met mijn eindexamens ('a).

    Alles op een rijtje:
    28 Mei.
    Van 14.00 tot 18.00
    Ontmoetingsplek: Free Record Shop op het station.


    Wie wil er allemaal komen? ;D
    Rocket
    PRESIDENT
    KirstenSnaps
    Justjeff8d
    Pedophile
    mimin2
    Gaby
    Mstomkaulitz
    EstrellaVida
    Shuffle

    Misschien
    mispattinson
    YingYang
    Inviolable
    OMYJBIEBER
    Peanutxhead



    Als iedereen wat eten/ drinken mee neemt hoeft niet veel te zijn dan kunnen we met z'n allen gaan picknicken.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 3:12 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    gaan we alleen rondlopen of winkels ? xD is er een gamestore in de buurt? :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    gaan we alleen rondlopen of winkels ? xD is er een gamestore in de buurt? :Y)


    Haha neeh hoor.:3 Weg gaan -denk ik zo- eerst met zijn allen ergens zitten, gezellig. En dan zien we wel waar we zin in hebben? Ik vind wel dat we naar starbucks moeten! Als die er is.x]


    everything, in time

    wat hebben mensen toch met koffie xD ik vind dat niks veels te heet xD bij warme chcomel verbrankd ik mijn tong al xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik neem een heeele lieve verassing mee. Ik neem Maaike mee. Als ze op tijd is. Maaike zou eerst ook komen.

    ok ik ken haar niet dus of het een lieve verassing is weet ik niet maar vast wel voor iemand xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Shuffle schreef:
    Ik neem een heeele lieve verassing mee. Ik neem Maaike mee. Als ze op tijd is. Maaike zou eerst ook komen.


    Welke Maaike? Junns?;o


    everything, in time

    wie is pedophile eigenlijk? xD want of hij / zij is heel erg droog , of gewoon gevaarlijk of heel erg fake xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    wie is pedophile eigenlijk? xD want of hij / zij is heel erg droog , of gewoon gevaarlijk of heel erg fake xD


    Haha, dat is Hung, een vriend van me. (: Hij heeft bij me op school gezeten maar studeert nu, ghehe. :3 Hij is geniaal, maar dan moet je wel openstaan voor rare humor.x]


    everything, in time

    ah ok xD nu snap ik het teminste een beetje xD aparte vorm van humor inderdaad maar ach :Y)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    ah ok xD nu snap ik het teminste een beetje xD aparte vorm van humor inderdaad maar ach :Y)


    And he looks genius, volgens mij kloppen de verhoudingen van zijn lichaam niet helemaal. :"D


    everything, in time

    de verhoudingen van zijn lichaam niet ? wat moet ik me daarbij voorstellen ?:8

    heeft iemand ook last van stress? ik ben echt een stresskip en de stress is killing me >.<


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    de verhoudingen van zijn lichaam niet ? wat moet ik me daarbij voorstellen ?:8

    heeft iemand ook last van stress? ik ben echt een stresskip en de stress is killing me >.<


    Dat zul je wel zien!:'D

    Haha, nee, geen stress, wel zenuwachtig.:'D Weet je zeker dat het dat niet is, ipv stress?


    everything, in time

    dat zou ook kunnen ja xD ik word er altijd ziek van >.< dus hopelijk wordt het niet zo erg


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Maaike komt niet. En ik zit nu op de fietss

    ok ik fiets over 20 min aan ongeveer naar het station :)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.